Gjest Silla Skrevet 9. april 2001 Del Skrevet 9. april 2001 1. mars la jeg om kostholdet mitt og har ligget på ca. 15-20% fett pr. dag. Spist kun bra mat ikke noe utskeielser av noe slag. Trenet hardt, skikkelig tung styrketrening + kondisjon. Jeg har på 6 uker lagt på meg 2 kg. Er dette muskler?? Buksene sitter løsere, men er det mulig å legge på seg 2 kilo i muskler på 6 uker da? Er ikke det litt mye? Jeg er jente. Har også tatt proteintilskudd etter styrketreningen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 9. april 2001 Del Skrevet 9. april 2001 Hei, Jeg vil ikke se bort i fra at det meste av de 2 kiloene du har lagt på deg på 6 uker er muskler og litt vann vil jeg tro. Min epost: [email protected] Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silla Skrevet 9. april 2001 Del Skrevet 9. april 2001 Hei, Jeg vil ikke se bort i fra at det meste av de 2 kiloene du har lagt på deg på 6 uker er muskler og litt vann vil jeg tro. Min epost: [email protected] Med vennlig hilsen Hmmmm... sier du det?? Så bra da. Nå ble jeg gla...God påske! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 9. april 2001 Del Skrevet 9. april 2001 2 kilo muskler går fint å legge på seg på kort tid, dersom en går fra et stillesittende liv og over til et aktivt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.