Gå til innhold

Hva gjør dere med mailadressen min?


Lilje

Anbefalte innlegg

Tenkte meg ikke om da jeg skulle registrere nick'et mitt her, og oppgav derfor den mailadressen jeg bruker til daglig. Har en meget eksklusiv adresse som jeg ellers har klart å holde borte fra alle slags reklamemailinglister og sånnt. Først i ettertid kom jeg på at det helt sikkert er mange som ønsker å kjøpe muligheten til å sende ut reklame til alle brukerene på et slikt sted som dette. Derfor lurer jeg på om dere holder lista med adresser for dere selv, eller om jeg har grunn til å frykte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, lege

Mail-adressen vil kun bli benyttet til internt bruk f.eks. utsendelse av nyhetsbrev til de brukeren som ønsker det samt utsendelse av passord dersom man har glemt. Evt. ytterligere bruk kan kun skje etter at dette er bekjentgjort overfor brukerene slik at man har anledning til å reservere seg mot slik bruk.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mail-adressen vil kun bli benyttet til internt bruk f.eks. utsendelse av nyhetsbrev til de brukeren som ønsker det samt utsendelse av passord dersom man har glemt. Evt. ytterligere bruk kan kun skje etter at dette er bekjentgjort overfor brukerene slik at man har anledning til å reservere seg mot slik bruk.

Vennlig hilsen

Takk for det, nå ble jeg letta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest realandor

Takk for det, nå ble jeg letta!

Det kan godt hende at du, Line, blei beroliga. Men det blei ikkje eg. Kva DOL i det heile skal med mail-adressene våre om det ikkje er planen å misbruke dei på ein eller annan vis, er framleis uforklara og truleg også uforklarleg. Muligheten til å varsle pr e-mail når ein har fått svar på eit innlegg virkar som eit særs tynt påskot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest realandor

Takk for det, nå ble jeg letta!

Det kan godt hende at du, Line, blei beroliga. Men det blei ikkje eg. Kva DOL i det heile skal med mail-adressene våre om det ikkje er planen å misbruke dei på ein eller annan vis, er framleis uforklara og truleg også uforklarleg. Muligheten til å varsle pr e-mail når ein har fått svar på eit innlegg virkar som eit særs tynt påskot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...