Turbo Skrevet 9. april 2001 Del Skrevet 9. april 2001 Heisann! Jeg trener en god del. Løper 35-45 km i uka i tilleg til 1-2 step-timer i uka. Jeg har siden før jul slitt med smerter på innsiden av knærne etter øktene. Smertene varer ut dagen i tillegg til neste dag. Jeg har nå fått betennelsedempende tabletter - arthrotec - av lege og beskjed om å holde meg i ro i to uker. Tablettene hjelper endel, men jeg har ikke troen på at problemene mine er borte når jeg begynner å trene igjen. Vet noen hvor årsaken til disse smertene ligger? Jeg har trent like mye i åresvis og det er først nå siste halvåret jeg har fått disse problemene. Jeg bruker bra sko med god demping. Jeg kjøper "ofte" nye sko. Løper på variert underlag, men med overvekt på asfalt. Noen råd og tips? Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jvb Skrevet 10. april 2001 Del Skrevet 10. april 2001 enten kan det være simpel overbelastning eller også kan du have fået en menisk læsion. få en ortopæd til at se på det. mvh jvbruun, ortopæd, dk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sverre Mæhlum, Lege Skrevet 17. april 2001 Del Skrevet 17. april 2001 Hei, Det er flere muligheter for hva som feiler deg. Det kan blamt annet være en slimposebetennelse i den såkalte gåsefoten (som er festet av noen sener rett nedenfor kneleddsspalten på innsiden av kneet), det kan være en bruskskade i kneet og det kan være en meniskskade. Har du tatt en MR ? Det vil kunne avklare noe av dette. Har du ikke gjort det, bør du få gjort det om du ikke blir bra av de betennelsesdempende midlene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.