rghomme Skrevet 9. april 2001 Del Skrevet 9. april 2001 Heisann Jeg er en 24 år gammel student, jeg liker å spille fotball på fritiden min. Men etter hver trening har jeg tildels store smerter i kneet, det føles som om det er i nedre del under kneskåla, dette kan vare en til to dager så merker jeg ikke så mye til det. Jeg merker også at kneet kan plutslig "svikte" når jeg går i trapper o.l. Jeg lurer på hva dette er? og hva jeg kan gjøre med det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jvb Skrevet 10. april 2001 Del Skrevet 10. april 2001 Det lyder som chondromalaci, og det kan du læse om flere steder her i doktoronline.no mvh jvbruun, ortopæd.dk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sverre Mæhlum, Lege Skrevet 17. april 2001 Del Skrevet 17. april 2001 Hei, Det kan være at det er "chondromalacia patellae" som jvb anfører, men det kan også være et såkalt hoppekne. Det siste er som du sikkert har sett i avisene ikke sjelden i fotball. Er det det, bør du gjennomgå et såkalt eksentrisk treningsprogram. Det vil en fysioterapeut kunne legge opp for deg. Men la meg med en gang si at det tar tid. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.