Gå til innhold

Skriftstørrelse


Gjest Magna

Anbefalte innlegg

Gjest Magna

Jeg har skrevet før at jeg synes skriften er for liten. Nå er den mindre enn noen gang. Det er ikke lenge før folk som har problemer med synet må droppe å være på dol, iberegnet meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Singularity

Nettlessere som Netscape/Mozilla og Internet Explorer har menyvalg for å øke tekststørrelsen.

Hva med å prøve ut de ? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettlessere som Netscape/Mozilla og Internet Explorer har menyvalg for å øke tekststørrelsen.

Hva med å prøve ut de ? :-)

Funket bare i venstre framen... Ikke her som svarene står..?

Jeg har IE

*rart*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettlessere som Netscape/Mozilla og Internet Explorer har menyvalg for å øke tekststørrelsen.

Hva med å prøve ut de ? :-)

Oi, overskriftene ble i hvert fall kjempestore :-)

*skifter tilbake*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Webmaster, design

Vi har satt opp skriftstørrelsen litt nå, men pga caching på serveren, tar det litt tid før slike endringer trer i kraft. Det var aldri meningen at skriften skulle bli så liten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singularity

Funket bare i venstre framen... Ikke her som svarene står..?

Jeg har IE

*rart*

Sitter på en Linux-maskin her, så jeg får ikke testet i IE akkurat nå.

Høres litt merkelig ut - mulig du må klikke i den framen hvor du vil øke skriftstørrelsen først der ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Singularity

Oi, overskriftene ble i hvert fall kjempestore :-)

*skifter tilbake*

Hehe... All tekst blir større når man bruker slike funksjoner :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på en Linux-maskin her, så jeg får ikke testet i IE akkurat nå.

Høres litt merkelig ut - mulig du må klikke i den framen hvor du vil øke skriftstørrelsen først der ?

Hjalp ikke...

Klikker i høyre, øker tekststørrelsen, men forandringen skjedde kun i venstre frame.

Men nå så jeg her at webmaster hadde satt opp størrelsen, så da blir det nok bedre etterhvert..:-)

Men å få inn linjeskift uten å må klikke enter 2 ganger har de ikke fiksa..*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har satt opp skriftstørrelsen litt nå, men pga caching på serveren, tar det litt tid før slike endringer trer i kraft. Det var aldri meningen at skriften skulle bli så liten...

Testing før dere gjennomfører endring!

Denne tanken har tydeligvis ikke slått dere.

Litt mer gjennomtenkning med hensyn til design, brukervennlighet og løsninger hadde heller ikke skadet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singularity

Hjalp ikke...

Klikker i høyre, øker tekststørrelsen, men forandringen skjedde kun i venstre frame.

Men nå så jeg her at webmaster hadde satt opp størrelsen, så da blir det nok bedre etterhvert..:-)

Men å få inn linjeskift uten å må klikke enter 2 ganger har de ikke fiksa..*s*

Nei, å få til et oppsett som kan tolke en tekst og gjøre den om til HTML med riktige BR og P-tagger er visst litt for vanskelig for programmereren deres :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...