annex Skrevet 9. april 2001 Del Skrevet 9. april 2001 jeg lurer på hva en skal spise før og etter trening for å få mest mulig effekt med tanke på fettforbrenning. Vil jeg se resultater på kroppen/vekta om tre uker hvis jeg spiser sunt og trener 4-5 ganger i uka? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 10. april 2001 Del Skrevet 10. april 2001 Hei, best effekt får du da ved å ikke spise i det hele tatt. Men dette er ikke speseilt bra for innhentingen fra treningen. Derfor vil jeg anbefale at du trener moderat også reduserer kaloriinntaket jevnt over alle måltidene dine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ruppelure Skrevet 10. april 2001 Del Skrevet 10. april 2001 Hei! Anbefaler deg til å snakke med kroppsbyggere eller gå inn på internett å søk på fitness/kroppsbygging. Der kan du hente mange tips. Hva slags mål har du? Det er ganske avansert det med å beholde muskelmasse men gå ned i fett. Et tips er å gå turer om morgenen før du har spist. Få noen til å sette opp en plan for deg, alt avhenger av hvilke mål du setter deg. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.