Gå til innhold

mat og trening

annex

Anbefalte innlegg

jeg lurer på hva en skal spise før og etter trening for å få mest mulig effekt med tanke på fettforbrenning.

Vil jeg se resultater på kroppen/vekta om tre uker hvis jeg spiser sunt og trener 4-5 ganger i uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

best effekt får du da ved å ikke spise i det hele tatt. Men dette er ikke speseilt bra for innhentingen fra treningen.

Derfor vil jeg anbefale at du trener moderat også reduserer kaloriinntaket jevnt over alle måltidene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ruppelure

Hei!

Anbefaler deg til å snakke med kroppsbyggere eller gå inn på internett å søk på fitness/kroppsbygging. Der kan du hente mange tips. Hva slags mål har du? Det er ganske avansert det med å beholde muskelmasse men gå ned i fett. Et tips er å gå turer om morgenen før du har spist. Få noen til å sette opp en plan for deg, alt avhenger av hvilke mål du setter deg.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...