Gå til innhold

Det nye layoute var direkte kvalmt


Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Bytt til det gamle! Det mener jeg ! Dere bytter for ofte...! Når vi først blir vant til det et layout så bytter dere om igjen til noe enda verre!

Hele forumet er direkte uoversiktelig. Skrifttypen er helt umulig å lese (liten og stygg font) Bytt til den gamle fonte.

Fjern det annonse surret !! Det trenger da ikke være på forumet...Står bare i veien. Innleggene man leser får jo nesten ikke plass. Annonsene får jo bedre plass.

Nei, her har dere gjort en dårlig jobb. Orker nesten ikke henge på forumene mer pga dette ekle designet.

Husk at utseende trekker folk da !!

Hilsen en utdannet og selvlært webmaster !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (Anonymous)

hvorfor i svarte hælvete...gjør dere om noe som fungerer?

Det her må jo være det mest kronglete greiene jeg har sett på lenge.. Umulig å finne noe jo....

Skriften er forrøvrig alt for liten, og den reklamesnurten på høyresiden her burde dere putta på toppen istedet, det går jo knapt ann å lese noe her....

Hmmm kanskje dere har fått for mange brukere iforhold til hva dere har kapasitet til å håndtere, og derfor prøver dere å skremme bort folk eller?

Ikke er det 1 april heller, så jeg går ut fra at det ikke er en spøk?

- SierDuDet

Denne er kopiert av SierDuDEt.

Ja dette nye forumet er helt for jævli !!

Webmaster: anbefaler deg å lese på åpent forum osv og HER og se hvordan folk klager over det nye håpløse opplegget!

Skift til det gamle eller lær deg webdesign, fordi det kan du IKKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

"Fjern det annonse surret !! Det trenger da ikke være på forumet..."

Det er bare en hake ved det - uten annonsene ville ikke tjenesten vært gratis. Fjerner vi annonsene blir dere nødt til å betale for å bruke tjenesten, og det tror jeg de færreste av dere ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fjern det annonse surret !! Det trenger da ikke være på forumet..."

Det er bare en hake ved det - uten annonsene ville ikke tjenesten vært gratis. Fjerner vi annonsene blir dere nødt til å betale for å bruke tjenesten, og det tror jeg de færreste av dere ønsker.

Skjønner godt at vi må ha annonser, men slik de ligger nå, blir det vanskelig å lese/skrive innlegg på grunn av annonsene. Går det ikke an å legge dem annerledes, slik at de i alle fall ikke tar så stor del av bredden ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor i svarte hælvete...gjør dere om noe som fungerer?

Det her må jo være det mest kronglete greiene jeg har sett på lenge.. Umulig å finne noe jo....

Skriften er forrøvrig alt for liten, og den reklamesnurten på høyresiden her burde dere putta på toppen istedet, det går jo knapt ann å lese noe her....

Hmmm kanskje dere har fått for mange brukere iforhold til hva dere har kapasitet til å håndtere, og derfor prøver dere å skremme bort folk eller?

Ikke er det 1 april heller, så jeg går ut fra at det ikke er en spøk?

- SierDuDet

Denne er kopiert av SierDuDEt.

Ja dette nye forumet er helt for jævli !!

Webmaster: anbefaler deg å lese på åpent forum osv og HER og se hvordan folk klager over det nye håpløse opplegget!

Skift til det gamle eller lær deg webdesign, fordi det kan du IKKE.

Enig i at Christian ikke kan webdesign. Han har mange gode sider ellers :-) men webdesign bør han lære seg.

Håper du ikke ble fornærmet nå, Christian...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Enig i at Christian ikke kan webdesign. Han har mange gode sider ellers :-) men webdesign bør han lære seg.

Håper du ikke ble fornærmet nå, Christian...

Hei Dolianer !

Det er ikke jeg som har designet disse sidene, men du har rett i at jeg ikke er noen stor designer :-)

Det er litt av en utfordring å tilfredsstille både brukerenes ønske om mest mulig funksjonalitet og gratis svar på sine spørsmål og minst mulig reklame....

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Fjern det annonse surret !! Det trenger da ikke være på forumet..."

Det er bare en hake ved det - uten annonsene ville ikke tjenesten vært gratis. Fjerner vi annonsene blir dere nødt til å betale for å bruke tjenesten, og det tror jeg de færreste av dere ønsker.

Dere trenger ikke fjerne dem, men annonsene var mye bedre plassert før.

Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke bare kunne bli der??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...