Gå til innhold

webbis...


Åsemor

Anbefalte innlegg

Greit nok at dere holder på å omlegge nå altså. Men, en liten ting du BØR prioritere, er å komme seg tilbake til forum når man f.eks går inn på en tråd ved å trykke på en link i nye innlegg eller svar til meg. Da er jo eneste måten å komme seg tilbake til forum på å trykke på tebakers-knappen ørten ganger, eller å rote med å finne andre plasser man kan gjøre det.

Det var så kjekt før nå "velg forum"-boksen var øverst sammen med det andre, sånn at man hele tiden hadde boksen, og ikke sånn som nå at man bare har den når man er på forum, men ikke når man leser innlegg ved å gå inn på tråder fra andre steder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

enig, så enig... dette er jo bare tull nå, og midt i påska mens jeg kjeder mrg på jobb:(

Ja ikkesant!! Jeg kjeder meg jeg også. Sovna nesten i stad. Men så fikk jeg en telefon. Husker ikke hva det var forno....

Vel vel, i morra klokka tolv begynner min påskeferie også gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Webmaster, design

Vi får dette plass i løpet av dagen. Sidene der det nå står bare "Tilbake til oversikt" vil få samme utseende som hovedtrådsidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Webmaster, design

Vi får dette plass i løpet av dagen. Sidene der det nå står bare "Tilbake til oversikt" vil få samme utseende som hovedtrådsidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får dette plass i løpet av dagen. Sidene der det nå står bare "Tilbake til oversikt" vil få samme utseende som hovedtrådsidene.

Så flott da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noor@lis

Ja ikkesant!! Jeg kjeder meg jeg også. Sovna nesten i stad. Men så fikk jeg en telefon. Husker ikke hva det var forno....

Vel vel, i morra klokka tolv begynner min påskeferie også gitt :)

min begynner i dag kl. 15.30... men det er leeenge til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...