Gjest vil ikke bli gjenkjent Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg er alvorlig deprimert (i følge psykiateren). Jeg tenker mye på selvmord. Har bestemt meg for at jeg vil ta selvmord. Har skrevet avskjedsbrev til alle jeg bryr meg om. Tidspunktet er ikke bestemt. Jeg holder på å rydde først. Er for stolt til at de som nødvendigvis skal må tømme hybelen min skal måtte finne skittent undertøy og andre ubehagelige ting. Samtidig så er jeg ikke sikker på om jeg virkelig er suicidal. Jeg har jo kontakt med folk, lurer på masse medisinting og gjør så mange vanlige ting som jeg klarer.Og at når jeg har holdt ut i 20 jævlige år så spiller det ingen rolle om jeg lever to uker til eller fire uker til. Vet ikke om jeg er suicidal eller om dette bare er noe jeg gjør fordi jeg har det så vondt at tanken på at jeg skal ta livet av meg gjør livet lettere, men at når det kommer til stykket så kommer jeg ikke til å gjøre det, og det at jeg i det hele tatt skjenker det å legge meg inn en tanke betyr at jeg ikke kommer til å ta livet av meg. Hva tenker du? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244960-nhd-b%C3%B8r-jeg-legge-meg-inn-kommer-jeg-til-%C3%A5-ta-livet-av-meg-eller-er-det-tull/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest truxal Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Har du snakket med psykiateren din om selvmordstankene ? I så fall hva sier vedkommende om innleggelse. Hvis du ikke har snakket om det syns jeg du skal gjøre det. De har erfaring med å vurdere slike situasjoner. Er det akutt fare og du ikke kan vente til neste time, så kan du enten ringe psykiater eller ta kontakt med legevakta. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244960-nhd-b%C3%B8r-jeg-legge-meg-inn-kommer-jeg-til-%C3%A5-ta-livet-av-meg-eller-er-det-tull/#findComment-1907198 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.