Gjest Mr Muscle Skrevet 10. april 2001 Del Skrevet 10. april 2001 Jeg lurte på om en henter seg raskere inn fra trening når man er tenåring, og om en får lettere gode resultater. Har hørt at en kan trene hardere og mer når en er tenåring siden en har mer testosteron i kroppen enn vanlige folk. Stemmer dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 11. april 2001 Del Skrevet 11. april 2001 Hei, Mår man er i puberteten har man høyere testo produksjon, ja. Så man henter seg noe raskere inn pga dette. De første par årene har man muligeten til å øke mest i masse og styrke og man kan trene noe hardere i starten av. Men man vil før eller siden bli overtrent! Det programmet du skisserer er i det _drøyeste_ laget, og det ville jeg ALDRI ha begynt på å trent. Min epost: [email protected] Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 11. april 2001 Del Skrevet 11. april 2001 Hei, jo høyere testosteronnivå, jo større og raskere resultater. Rett etter puberteten er kroppens vekstmulighet størst. Farten og den grad muskel- og styrketilvekst skjer med, avtar sakte med økende alder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 11. april 2001 Del Skrevet 11. april 2001 Som tenåring har du som de andre nedenfor her nevner mye testosteron i kroppen. Dette gjør at du som 16-17 åring har mye lettere for å legge på deg muskler enn 3-4 år senere. Bruk disse årene fornuftig, det vil du få mye igjen for! Hvor gammel er du, hvor lenge har du trent, har du noen mål (styrke, størrelse på kroppsdeler osv..), da blir det lettere å si noe om treninga de! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.