tesha Skrevet 11. april 2001 Del Skrevet 11. april 2001 Jeg er en 25 år gamel jente som hver dag er plaget av hodepine, svimmelhet, øresus, kvalme, synsfortyrrelser og innomellom svettetokter om natten. Grunnen er visst betennelse på musklene i nakke/skuldre/rygg samt muskelspenninger. Jeg får akupunktur og fysikalsk behandling, noe som hjelper inntil en time etter behandling. Ved siden av tar jeg piller som heter Mobic. Disse tar bort smerten, men plagene er der likevel. Jeg har prøvd vinyansa-yoga, trening og kiropraktor, men alt har gjort meg verre. Jeg er fortvilet over situasjonen og ønsker meg tilbake til tiden før jeg ble dårlig som er over et år siden. Jeg føler at jeg ikke har noe liv, energien min er i og for seg borte. Helgene går med til å hvile, og alle de hyggelige sammenkomstene med venner må jeg stå over fordi jeg ikke orker. Humøret ble heller ikke bedre da jeg leste at man sjelden blir kvitt spenningshodepine. Kommer jeg til å ha det sånn sånn resten av livet? Hva bør jeg gjøre og hvordan forholde seg til situasjonen uten å miste humøret? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 17. april 2001 Del Skrevet 17. april 2001 tesha. Når man er 25 år er det klart at man forventer noe annet enn det du opplever. For meg høres det ut som noe mer enn spenningshodepine og spesielt når ingen ting hjelper av alt du har prøvd. Jeg synes at du skal få henvisning til legespesialist i neurologi for en grundig undersøkelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.