Gå til innhold

hvorfor forsvinner inlegget hvis man glemmer frks overskriften?


Gjest aleinemamma

Anbefalte innlegg

Gjest aleinemamma

Hei webmaster.

Jeg er litt frustrert nå,det er 2 gangen inlegget mitt forsvinner når jeg trykker forhåndsvisning!

Det er jo ganske irriterenes når man svarer seriøst på et inlegg og kansje har brukt litt tid eller konsentrasjon på det,også forsvinner hele inlegget bare fordi jeg glemte å skrive overskrift eller noe annet feilt.

I stedenfor at jeg blir satt tilbake til inlegget slik at jeg kan rette opp feilen,så forsvinner hele inlegget, og alt er tomt,så må jeg skrive alt på nytt igjen.

Før det nye designet skjedde ikke dette,har det med det å gjøre?

kan du prøve å rette opp i dette for det er så irriterenes.

Ihvertfall slik at man kan rette på det man gjorde feil uten å miste hele inlegget.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Hei Aleinemamma !

Jeg forstår godt at du synes det er irriterende.

Jeg får imidlertid ikke denne feilen når jeg lar være å skrive overskrift.

Hvilken nettleser bruker du?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest aleinemamma

Hei Aleinemamma !

Jeg forstår godt at du synes det er irriterende.

Jeg får imidlertid ikke denne feilen når jeg lar være å skrive overskrift.

Hvilken nettleser bruker du?

Vennlig hilsen

Hei Christian Anker.

Jeg bruker explorer som nettleser.

Jeg har ikke hadt dette problemet før med denne.Det har ikke oppstått før i det siste,etter omlegging av designet,så jeg tror ikke det er netteleseren.

Men tror du det er denne som gjør det?

Hva må jeg i såfall gjøre.?

Takk for hjelpen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Hei Christian Anker.

Jeg bruker explorer som nettleser.

Jeg har ikke hadt dette problemet før med denne.Det har ikke oppstått før i det siste,etter omlegging av designet,så jeg tror ikke det er netteleseren.

Men tror du det er denne som gjør det?

Hva må jeg i såfall gjøre.?

Takk for hjelpen.

Vennlig hilsen

Hei Aleinemamma !

Dette var rart.

Jeg skal videresende problemstillingen til vår tekniske webmaster. Kanskje han har synspunkter på hva som kan være feil.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frk lopez

Jeg opplever akkurat det samme også hvis jeg bytter nick og det viser seg at det er i bruk - da blir hele innlegget slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever akkurat det samme også hvis jeg bytter nick og det viser seg at det er i bruk - da blir hele innlegget slettet.

Ja, det er en fordel å bruke samme nick hele tiden istedenfor å skifte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest aleinemamma

Hei Aleinemamma !

Dette var rart.

Jeg skal videresende problemstillingen til vår tekniske webmaster. Kanskje han har synspunkter på hva som kan være feil.

Vennlig hilsen

Hei Anker.

Tusentakk for svar.

Og takk for at dere prøver å gjøre noe med det,håper dere finner ut hvorfor dette skjer.

Som du ser er det en til her som fikk samme problemet ved en annen feil,det er jo veldig ergelig.

Takk for hjelpen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest aleinemamma

Hei Aleinemamma !

Dette var rart.

Jeg skal videresende problemstillingen til vår tekniske webmaster. Kanskje han har synspunkter på hva som kan være feil.

Vennlig hilsen

Hei Anker.

Tusentakk for svar.

Og takk for at dere prøver å gjøre noe med det,håper dere finner ut hvorfor dette skjer.

Som du ser er det en til her som fikk samme problemet ved en annen feil,det er jo veldig ergelig.

Takk for hjelpen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...