Gjest HåkonM Skrevet 11. april 2001 Del Skrevet 11. april 2001 Hvordan skal jeg trene beina da? Jeg tør ikke å trene tåhev og sånt med vekter, vil ikke ta sjansen på å ødelegge ryggen. Jeg bruker å ta tåhev og knebøy, men altså uten vekter. Mange av de øvelsene jeg har, er for skuldre også. Står det ihvertfall på ett hefte jeg har fra chr. mobech som beskriver øvelser med bilde osv... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 12. april 2001 Del Skrevet 12. april 2001 Du vil ikke ta sjansen på å ødelegge ryggen? Da må jeg nesten spørre deg om du har noen ryggproblemer? Hvis ikke så skulle ikke det å kjøre litt knebøy og tåhev være noe problem! Bare sørg for å gjøre øvelsene riktig! F.eks. spør en instruktør på på det studioet du trener. Eller du trener kanskje hjemme? Isåfall kan du jo bare ta en prøvetime på ett gym, og få instruktøren til å vise deg hvordan ting skal gjøres! Men knebøy er forrøvrig ikke noe hokus pokus... Så lenge du passer på å være rett i ryggen, og å bøye beina så gjør du det nok riktig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 12. april 2001 Del Skrevet 12. april 2001 Man ødelegger da ikke ryggen ved å trene tåhev med vekter... Spør i så fall en instruktør over hvordan øvelsene fungerer, slik som SierDuDet presiserer. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 12. april 2001 Del Skrevet 12. april 2001 Hei, da får du prøve å trene tå-hev uten vekter, på en fot av gangen med mange, mange reps. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.