Gjest mania Skrevet 12. april 2001 Del Skrevet 12. april 2001 Først lurer jeg på hvor mange kalorier sånn ca. man forbrenner ved å ta 200 sit-ups?Pleier å ta 100 eller 200 hver dag. Så lurer jeg på om jeg er overtrent.Jeg føler meg totalt utbrent,orker ingenting,bortsett fra å trene.Det er alltid et ork men jeg tvinger meg selv til det fordet.Bruker opp all energien min til å trene.Jeg får i meg mellom 500 og 1000 kcal per dag(ytterst sjelden så høyt som 1000).Ved nyttårstider var jeg i super form-trente sikkert 2 timer++ hver dag(jogging)nå orker jeg sjelden å jogge mer en 1/2 time hver dag(noen ganger ikke det en gang)men jeg kompenserer for dette ved å heller gå tur dobbelt så lenge som jeg ville gjort dersom jeg jogget.Er slappheten min et resultat av alt for mye trening?(ja,jeg har spiseforst.så maten har nok litt å si også)men uansett? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 12. april 2001 Del Skrevet 12. april 2001 Vel, uten å vite så mye om spiseforstyrrelser generelt, så kan jeg ihvertfall si så mye som at du spiser ALT for lite! Det er ikke rart du føler deg utbrent når du ikke får i deg tilnærmet så mange kcal som du bør få i deg iløpet av en dag. Situps hver dag er heller ikke noen bra måte og få fram magemusklene på. Tren heller sit-ups ca 2 ganger i uka, med færre repetisjoner og gjerne litt belastning. Dersom du ikke vil bruke noe belastning kan du bare kjøre dem skikkelig konsentrert, og stoppe i toppposisjonen og holde den stillingen litt før du senker deg ned igjen. På denne måten kommer du ikke til å klare like mange sittups som ellers. Å jogge hver dag blir også litt mye etter min mening, og dette kombinert med alt for lite mat vil nok gjøre så du har lett for å overtrene deg! Mitt råd er å ta deg ett par uker helt fri fra trening, prøve å spise mer (dette er viktig dersom du vil ha resultater), og når du begynner igjen om ett par uker, så ikke tren hver dag. Alle trenger noen hviledager i uka! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 12. april 2001 Del Skrevet 12. april 2001 Hei, ja, det høres ut som du trener for mye. Du tømmer kroppen for krefter og lar ikke overskuddet komme. Enda verre blir det dersom du kombinerer dette med å spise lite. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 15. april 2001 Del Skrevet 15. april 2001 Unnskyld, men er du helt tett?! Selvfølgelig får du ikke noe overskudd når du trener så mye, og spiser så lite. Du kan trygt spise mye mer, uten at du blir tjukk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.