Gå til innhold

Kjenner dere til en billig og flink tannlege i Oslo?

Anbefalte innlegg

Det er tid for å undersøke diverse hulrom i kroppen. Og jeg bør ta meg en tur til tannlegen før året er omme.

Hva betaler dere i konsultasjon hos tannlegen?. Vet om en tannlege som tar 750 kroner for konsultasjonen. Kan jeg få det billigere?.

Tannlegen trenger ikke å være spesielt hyggelig, at han er dyktig og rimelig holder for meg.

• 9 år senere...

Fortsetter under...

7 timer siden, Birger34 skrev:

Innhold slettet av admin.

Men du skjønner det Birger at noen ganger vil man bare få sjekket tennene, ikke reise verden rundt, kjempe seg igjennom flyplasser og dra på shopping i samme sleng. Jeg kan til dels være enig med deg i at Polen (og sikkert flere steder) bør vurderes nøye dersom det er snakk om større inngrep men for en vanlig konsultasjon er det billigere å gjøre det på 15- 30 min i Norge.

Den ‎19‎.‎09‎.‎2006 at 20.32, Gjest Aviaana skrev:

Det er tid for å undersøke diverse hulrom i kroppen. Og jeg bør ta meg en tur til tannlegen før året er omme.

Hva betaler dere i konsultasjon hos tannlegen?. Vet om en tannlege som tar 750 kroner for konsultasjonen. Kan jeg få det billigere?.

Tannlegen trenger ikke å være spesielt hyggelig, at han er dyktig og rimelig holder for meg.

Det ville hjulpet om du skrev hvor i landet du bodde. 750 høres ganske standard ut for en vanlig konsultasjon. 

3 minutter siden, XbellaX skrev:

Men du skjønner det Birger at noen ganger vil man bare få sjekket tennene, ikke reise verden rundt, kjempe seg igjennom flyplasser og dra på shopping i samme sleng. Jeg kan til dels være enig med deg i at Polen (og sikkert flere steder) bør vurderes nøye dersom det er snakk om større inngrep men for en vanlig konsultasjon er det billigere å gjøre det på 15- 30 min i Norge.

Trådstarter-innlegget er nesten ti år gammelt.  Jeg har rapportert Polen-tannfeen hver gang h*n kommer på besøk - det forrige jeg rapporterte, ble slettet ganske fort.

8 minutter siden, laban skrev:

Trådstarter-innlegget er nesten ti år gammelt.  Jeg har rapportert Polen-tannfeen hver gang h*n kommer på besøk - det forrige jeg rapporterte, ble slettet ganske fort.

Takk Laban.. ugh ikke så jeg at det sto Oslo i overskriften heller... 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...