Gå til innhold

Når slutte å drikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gjort det, de sier det er humus og ufarlig. Men jeg stoler ikke på dem. Kanskje jeg er litt paranoid. Uansett er det kjipt å dusje med grå gjørme som kommer ut for de som har åpnere sil og jeg drikker ikke den gørra der. Sist jeg skrudde av krana var det en halv brødpose med gjørme inne i røret.

Isj. :(

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

28

• Dorthe

8

• Angelica :o)

8

• ylvali1365381015

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Isj. :(

Så jeg har en super unnskyldning for å drikke cola og ikke nok vann for tida.

Skrevet

Så jeg har en super unnskyldning for å drikke cola og ikke nok vann for tida.

Kjøp Farris. Den grønne er fin-fin.

Ah, RBK ligger under 0-3 mot Sandefjord i cup-en. :)))))))))))))))))

Skrevet

Kjøp Farris. Den grønne er fin-fin.

Ah, RBK ligger under 0-3 mot Sandefjord i cup-en. :)))))))))))))))))

Men jeg liker cola :o(

0-3, det var da voldsomt :o)

Skrevet

Men jeg liker cola :o(

0-3, det var da voldsomt :o)

Ja, det var voldsomt. Voldsomt hyggelig. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er umulig å diskutere med meg når jeg har rett, og store mengder vann er sunnere enn små mengder vann. :)

En gyllen middelvei er vel tingen her som i alle tilfeller.

Skrevet

Det er umulig å diskutere med meg når jeg har rett, og store mengder vann er sunnere enn små mengder vann. :)

Jeg har alltid rett og det vet du.

Skrevet

Flink du, jeg får hodepine av for mye vann, og klarer ikke mer enn max en liter rent vann om dagen...

Gjest det kan bli for mye
Skrevet

Det er godt mulig man føler seg tørst hvis man er vant til å drikke veldig mye vann og kutter ned til mer normale mengder, men det vil ikke si at det er usunt å drikke 10 liter om dagen. De færreste klarer å drikke så mye, men 10 liter er ikke i nærheten av å være noe annet enn sunt.

Med vann er mer bedre.

Unntaket er ved ekstreme mengder over korte perioder, men igjen: Ingen normale mennesker klarer så ekstreme mengder på kort tid uten heftige mengder dop.

http://www.doktoronline.no/section/lifestyle/?action=showQA&url_topic=350&QAEntryId=553469

Gjest Princess Peach
Skrevet

Flink du, jeg får hodepine av for mye vann, og klarer ikke mer enn max en liter rent vann om dagen...

Jeg får hodepine av å drikke for lite, så jeg bare hiver innpå. :)

Skrevet

Det tviler jeg ikke på, men det er fordi folk drikker alt for lite vann. Normalen er ikke det sunneste bare fordi folk flest ikke vet hva som er best for dem.

"Normalen er ikke det sunneste bare fordi folk flest ikke vet hva som er best for dem. "

Godt sagt. :-)

Gjest det kan bli for mye
Skrevet

Hvis du hadde tatt deg bryet med å lese tråden hadde du ikke trengt en link for å påvise at man kan drikke seg ihjel av vann.

Leste hele tråden, hvor står det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...