Gjest jogger Skrevet 13. april 2001 Del Skrevet 13. april 2001 Om man trener 5 ganger i uka i tre uker(jogging,sykling,st.trening) vil man se det på kroppen/vekta da? Spise sunt i tillegg selvfølgelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cider Skrevet 15. april 2001 Del Skrevet 15. april 2001 Ja, kan noen svare på det, for det lurer jeg også på! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rebecka Skrevet 15. april 2001 Del Skrevet 15. april 2001 jah, det vil du helt klart gjøre. Trening er den beste måten å gå ned i vekt på, men pass så du ikke overdriver. Jeg trener 4 ganger i uka og kjenner at jeg begynner å bli dritt lei av og til! Husk også at du kan bli overtrent hvis du holder på for mye, og kanskje til slutt bli så opphengt i trening og mat at det er på grensen til å kalles farlig. Vær varsom.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 21. april 2001 Del Skrevet 21. april 2001 Hei jogger Det er meget sannsynlig at du vil merke det på vekta når du øker aktivitetsnivået og spiser sunt. Jeg er enig med Rebecka som også har svart på spørsmålet, - unngå at du starter for hardt og får problemer med belastningsskader eller motivasjonssvikt. Det er en fordel om du legger opp til et regime som holder i mer enn tre uker slik at du får en varig helsegevinst. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.