Gå til innhold

IRRITERT


Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Har mange ganger opplevd å skrive LANGE innlegg, og brukt forskjellige nick.Noen ganger er ikke nicket gyldig, og hele innlegget blir slettet, så jeg må skrive alt på nytt igjen.

Og da har jeg selvsagt glemt ALT.

Dette gidder jeg ikke mer.

Hva skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å:

Holde seg til et nick

eller

kopiere teksten før du sender den

eller

sjekke på forhånd at nicket er ledig?

medfølelsen er lav :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puzzle

Det du har skrevet er ikke borte, alt du trenger å gjøre er å klikke på tilbakeknappen i browseren din. Så kan du prøve å sende på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du har skrevet er ikke borte, alt du trenger å gjøre er å klikke på tilbakeknappen i browseren din. Så kan du prøve å sende på nytt.

Nei, det stemmer ikke. Før kunne man gjøre det, nå forsvinner hele innlegget. Det samme skjer hvis man er så dum å trykke på tilbakeknappen istendenfor "forandre innlegg" når man står i forhåndsvisning. Det har jeg brent meg på mange ganger nå.. kjempeirriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det stemmer ikke. Før kunne man gjøre det, nå forsvinner hele innlegget. Det samme skjer hvis man er så dum å trykke på tilbakeknappen istendenfor "forandre innlegg" når man står i forhåndsvisning. Det har jeg brent meg på mange ganger nå.. kjempeirriterende!

Jeg klikker tilbake på dette inlegget her, men forsvant det?? Nope, det var her fremdeles gitt.:-)

Jeg har aldri hatt problemer med at innlegg forsvinner jeg...hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klikker tilbake på dette inlegget her, men forsvant det?? Nope, det var her fremdeles gitt.:-)

Jeg har aldri hatt problemer med at innlegg forsvinner jeg...hmm..

Så rart, her forsvinner det.. Har IE 5.5 hvis det betyr noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (Anonymous)

Trykk ctrl + c for å kopiere innlegget og trykk så ctrl + v for å få inn innlegget. På den måten slipper du å skrive alt på nytt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klikker tilbake på dette inlegget her, men forsvant det?? Nope, det var her fremdeles gitt.:-)

Jeg har aldri hatt problemer med at innlegg forsvinner jeg...hmm..

Jeg har faktisk opplevd begge deler, men dere kan bare krangle i veg for min del! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest puzzle

Jeg har IE 5.0..

Jeg har også IE 5.0 og her blir det ikke borte..

De er det samme når jeg skriver innlegg offline. Når jeg kobler opp må jeg logge inn igjen og innlegget blir "borte", men går jeg noen hakk tlbake så finner jeg det igjen og kan klikke Send.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Så rart, her forsvinner det.. Har IE 5.5 hvis det betyr noe.

Hei Gyrken !

Jeg har heller ikke dette problemet. Kanskje det skyldes oppsette av nettleseren din.

Vincent kan sikkert bistå med synspynkter, men hvis man under "Verktøy" og "Generelt" velger "Midlertidige Internett-filer" og "Innstillinger" kan man velge om nettleseren alltid skal oppdatere siden.

Jeg er usikker på om det er forklaringen på de ulike erfaringene, men som sagt - det er sikkert andre databrukere som kan bistå med synspunkter.

Når jeg skrev dette innlegget brukte jeg "Tilbake"-knappen i nettleseren for å gjøre endringene.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk opplevd begge deler, men dere kan bare krangle i veg for min del! *S*

Krangle?? Ingen av oss som har gjort det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Hva med å:

Holde seg til et nick

eller

kopiere teksten før du sender den

eller

sjekke på forhånd at nicket er ledig?

medfølelsen er lav :-(

Eller hva med å holde seg til nicket:anonymous?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...