Gjest (Anonymous) Skrevet 14. april 2001 Del Skrevet 14. april 2001 Fikk sjokk i dagtidlig og er temmelig forvirret akkurat nå. Tok nemlig eple/pære form testen og tallet mitt viste 0.86!!Det vil si over det anbefalte.Leste videre at mine indre organ er ekstra belastet!!Hva skal jeg gjøre?? BMIen min er 19.34. Så jeg skjønner ikke så mye.Spiser forholdsvis ganske sunt og trener(går tur)i skogen hver dag i ca 30min-1t 30 min. Bør jeg begynne å jogge for å få mer fart på fettforbrenningen??Eller spise mindre??Noen som kan gi meg et svar??Jeg hadde blitt VELDIG takknemlig. Ellers ønsker jeg alle en fortsatt riktig GOD påske!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
woopiw Skrevet 14. april 2001 Del Skrevet 14. april 2001 Hvordan tar man den testen da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
woopiw Skrevet 14. april 2001 Del Skrevet 14. april 2001 Hvordan tar man den testen da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 14. april 2001 Del Skrevet 14. april 2001 Hvordan tar man den testen da? Du deler livvidden på hoftevidden.Du kan teste deg på nettdoktor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Higgins Skrevet 14. april 2001 Del Skrevet 14. april 2001 Med en BMI på 19,34, kan du nok trygt gå ut fra at du IKKE er overvektig eller har så mye fett på innsia, at du er i noen faresone! Tvert om! Tipper heller at du har _for lite_ fett og muskler rundt hofte og rumpe, og at du får et "feilt" mål pga det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EllaPella Skrevet 17. april 2001 Del Skrevet 17. april 2001 Heisann! Du har misforstått! Nesten alle tynne eller slanke jenter som tar den testen får "for høyt tall" på testen der. MEN, den er bare beregnet på de som FRA FØR er overvektige, for å se om deres overvekt er skadelig eller ikke. (om den er plassert som eple eller pære) See? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 21. april 2001 Del Skrevet 21. april 2001 Hei Du skal ikke gjøre noe som helst annet enn å huske at denne eple/pære form testen er tiltenkt de som er overvektige (BMI >25). Du skal ikke bekymre deg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.