Gjest Aviaana Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Jeg føler meg ofte så dårlig dagene før jeg får mensen. spesielt hvis den blir forsinket. Føler en sterk uro i hele kroppen, må ta beroligende midler for å ikke klikke helt. Sover urolig. Flere som har det sånn?. 0 Siter
Gjest Stillheten Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Føler det akkuratt som deg. Angsten og uroligheten blir sterkere dagene før mens.... 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Ja, gjett. Allerede som tenåring (fikk mitt første panikkanfall som 13åring) var det knyttet svært opp til menstruasjonssyklusen. Det er ikke noe kjekt. Og jeg har søvnløse netter i forkant, noe som mixer seg sammen med angsten på en uheldig måte. Nå hender det at jeg sier til meg selv at det er den ventende menstruasjonen som gjør at jeg er et vrak, og det hjelper litt på. Gir det et litt bedre perspektiv. Men nåde mannen min om han sier det... Vh 0 Siter
Gjest Hormonmonsteret Skrevet 26. september 2006 Skrevet 26. september 2006 Hormonene herjer i kroppen ved eggløsning og før og etter mens hos meg. Men det har endret seg over tid når jeg er mest deppa, irritert, engstlig osv. Nå har jeg en fast deppedag når mensen er over. Rare greier, det hadde jeg ikke før. Det endrer mønster. Men noe er det hele tida. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.