Gjest morten Skrevet 14. april 2001 Del Skrevet 14. april 2001 Jeg har i det siste begynt å kjenne smerter på innsiden av leggen. Det er bare ett sted helt nede på den ene foten. Tror du dette er beinhinnebetennelse. Det ligger helt inntil beinet. Jeg er 17 år og springer 7-8 ganger i uka. Dette er mest intervall og langturer. Hva kan jeg gjøre for at det skal bli bra? Jeg har ikke stoppet opp med treningen, men det har blitt litt verre i det siste, slik at jeg ikke kan ha noe sprinttrening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 17. april 2001 Del Skrevet 17. april 2001 morten. Dette er nok en lokalisert beinhinnebetennelse som har lett for å komme om våren når treningen intensiveres. Bruk gode løpesko og kutt ut kvalitets-treningen for en tid. Prøv i det hele å drive trening slik at du ikke provoserer det vonde området. Legg på is i ti- femten minutter etter trening. Enkelte hviledager extra kan også være nyttig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morten Skrevet 18. april 2001 Del Skrevet 18. april 2001 morten. Dette er nok en lokalisert beinhinnebetennelse som har lett for å komme om våren når treningen intensiveres. Bruk gode løpesko og kutt ut kvalitets-treningen for en tid. Prøv i det hele å drive trening slik at du ikke provoserer det vonde området. Legg på is i ti- femten minutter etter trening. Enkelte hviledager extra kan også være nyttig. Jeg sykler nå på ergometersykkel en time til dagen. Når tror du jeg kan begynne å løpe igjen? Hvor lang tid pleier dette å ta? Jeg har lyst til å komme så raskt som mulig tilbake igjen, og har ikke lyst til å gå glipp av for mye trening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.