jentemeg Skrevet 14. april 2001 Del Skrevet 14. april 2001 Har medlemsskap på et helsestudio, men har ikke vert der siden før jul.. Nå tenker jeg å prøve å komme i gang igjenn. Så jeg trenger råd om hvordan jeg skal trene og hvor ofte for å få resultater. Leser litt her om at man kan dele musklene opp i hver sine dager... Hva bør jeg gjøre? Mitt mål med treningen er å gå ned nonen kilo og stramme opp hele kroppen. Ønsker helst raske synlie resultater... Men man kan vel ikke forvente forandringer over natten akkurat heller.. Håper på svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 17. april 2001 Del Skrevet 17. april 2001 Hei, generelle råd vil være: Begynn i det små. Lett trening, ofte, og så sakte økning av treningsmengden. Du kan trene hele kroppen i ver økt, men da må du ikke presse deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.