Gjest girly Skrevet 14. april 2001 Del Skrevet 14. april 2001 Heisann!! Leste nå nettopp at du hadde skrevet til noen at de ikke burde trene hardt etter alkohol inntak (stort inntak) De dagene jeg drikker Mye (er heldigvis bare 4 ganger i året ca eg "smaker") Samme dagen trener jeg. Vel, ikke intervaller, men langturer. Er dette også en påkjenniong for kroppen? Har ikke hatt en eneste treningsfr dag på 1 år nesten. Kankej 7 dager. Dette gjør vel ikke noe? Går mye i langturer, 1 intervall økt i uken og myyyyyyyyyyye forskjellig på skolen (går idrettslina) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 17. april 2001 Del Skrevet 17. april 2001 girly. Som du sikkert forsto av det jeg tidligere har skrevet, så skal man være noe varsom med hard fysisk aktivitet dagen etter en skikkelig fest (med alkohol). En rolig tur medbringende extra drikke går greit. Gjør det heller ikke til noen langtur. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.