Gå til innhold

Romantisk aften for to

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• morsan

5

• Mrs. Wallace

4

• elskeråværegift

4

Skrevet

Kanskje hun snakker om å tørke av seg saus og andre matrester på en veldig sensuell måte? ;o)

Hihi, du er ikke så dum du ;-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

He he, jeg tror mannen min hadde tenk at det hadde rabla fullstendig for meg om jeg hadde funnet på alt det der.

Skrevet

He he, jeg tror mannen min hadde tenk at det hadde rabla fullstendig for meg om jeg hadde funnet på alt det der.

Det hadde garantert min mann tenkt også *ler*

Skrevet

Menneh.. om du skal sprade rundt i nettoen og strippe etterpå, hva skal du ta av deg da?

Og hvor spennende er det med stripping når du akkurat har flasha deg på gulvet? ;-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

?

burde jeg droppe blomster?

Nelliker er gammel dame-blomster.

Skrevet

Min kjære hadde krepert alt ved synet i gangen. :o)

Men det er vel i grunngen ingen av oss som tar denne gifte damen spesielt alvorlig når alt kommer til alt. :o)

Skrevet

Haha, samboeren min hadde ledd seg hakk ihjel om han hadde funnet meg slik når han kom hjem fra jobb.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Min kjære hadde krepert alt ved synet i gangen. :o)

Men det er vel i grunngen ingen av oss som tar denne gifte damen spesielt alvorlig når alt kommer til alt. :o)

Nei, egentlig ikke;)

Skrevet

Nelliker er gammel dame-blomster.

A ha. Da skjønner jeg. Gammel dame blomster, gammel dame meny. Bare mann og ingen barn som kommer hjem. Ei eldre dame som elsker å være gift og som vil overraske sin kjære?

Skrevet

Som mann ville jeg vel foretrukket sex både før og etter maten da *s*

Ellers borger situasjonen for en viss spenning.

Om gubben har med svigermor, sjefen eller andre på overraskelsesbesøk ville selvsagt gjort det hele litt pikant ;-)

Skrevet

A ha. Da skjønner jeg. Gammel dame blomster, gammel dame meny. Bare mann og ingen barn som kommer hjem. Ei eldre dame som elsker å være gift og som vil overraske sin kjære?

Egentlig en koselig tanke!

At selv gamle damer har sex, altså! :-D

Skrevet

Jeg ville ikke likt at noen var nakne når vi spiste.

Hei, du glemte pepan.

Hva er det forøvrig med deg på fredager? Tar deg en pinne tidlig?

Skrevet

Enig!

Skrevet

Hvordan stripper en som allerede er naken?

Nelliker og roser på gulvet? Det høres ut som om du har lest litt for mye kiosklitteratur.

Nei, det her blir for meget. Jeg tror kanskje jeg hadde blitt sittende vettskremt ved bordet gjennom hele middagen og holdt et ekstra godt øye med kniven din, mens jeg var særdeles var på eventuelle rykninger.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Spesielt at de ligger gangen omstrødd med nelliker og roser;)

Skrevet

Hvordan stripper en som allerede er naken?

Nelliker og roser på gulvet? Det høres ut som om du har lest litt for mye kiosklitteratur.

Nei, det her blir for meget. Jeg tror kanskje jeg hadde blitt sittende vettskremt ved bordet gjennom hele middagen og holdt et ekstra godt øye med kniven din, mens jeg var særdeles var på eventuelle rykninger.

Jeg har vel mine tvil om du ville giftet deg med et menneske med den type ideer i utgangspunktet jeg da - så tviler sterkt på om du er i faresonen for noengang å havne i en slik situasjon ;-)

Skrevet

Hei, du glemte pepan.

Hva er det forøvrig med deg på fredager? Tar deg en pinne tidlig?

Jeg er ikke nicket tristann altså.

Skrevet

Jeg har vel mine tvil om du ville giftet deg med et menneske med den type ideer i utgangspunktet jeg da - så tviler sterkt på om du er i faresonen for noengang å havne i en slik situasjon ;-)

Ja, jeg er nok litt enklere kobla sammen enn som så, og selv om dildoshow naturligvis er artig, ville en kveld som det der blitt for iscenesatt og ustabilt for min del. :)

Jeg er heller ikke spesielt begeistret for kjøttkaker.

Gjest jajalykketil
Skrevet

Sikkert greit med rekesmørbrød til forrett ........ merker sikkert ikke den store forskjellen vedr. lukter da

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...