Mrs. Wallace Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 OK, ser for meg selv i tilsvarende situasjon: "liggende naken på et håndkle på gulvet i gangen" Dette gir et ekstra pirrende moment, ettersom vi har glass i døra. Hva hvis en av naboene plutselig hadde komme på døra? Snacksy! ;-) " rundt meg har jeg strødd nelliker, roser og annet grønt." I gangen har vi jo allerede en liten samling av barnåler - de er stort sett oransje, men det tells kanskje? "tente lys rundt meg." Vi snakker fortsatt om en _gang_ og ikke en _hall_, så tente lys på alle bauer og kanter kunne nok medført en viss fare for antennelse av yttertøy.... "Etterpå skal jeg servere han en treretter i bare nettoen" Kanksje jeg heller skulle gått for et snertent stuepikekostyme? Og kanskje satt på bordet de levende lysene som jeg ikke brukte i gangen? "forret: Rekesmørbrød" Njaaa, for mye mat til å være forrett. "hovedrett: Kjøttkaker med godt gammaldags tilbehør" Høy! Var det mannen min jeg skulle forføre eller gamle onkel Bjarne?? "Dessert: gele" Høy! Var det mannen min jeg skal forføre eller et barn?? "Etter maten tenkte jeg å strippe for han, for derretter å bruke en dildo på meg selv mens han ser på?" Han trenger sikkert å hvile seg etter alle de smørbrødene og brune sausen, så kanskje like greit at han slipper å bidra med noe særlig på dette stadiet. *fnis* 0 Siter
flisa Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 *ser det for meg* Husk for all del å ta et bilde så vi dolerne får se danderingen *ler* Vet ikke helt om jeg liker å tenke på at du klarer å se for deg meg i en sånn situasjon....hehe 0 Siter
org Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Jeg synes det høres koselig ut, jeg. Er de andre misunnelige, tro? *ler* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Jeg synes det høres koselig ut, jeg. Er de andre misunnelige, tro? *ler* Jeg kan bare svare for meg selv, og jeg er grenseløst misunnelig. Jeg drømmer om å velte meg naken i nelliker og brunsaus, men er for sjenert og forknytt til å våge å ta skrittet fullt ut (pun intended). 0 Siter
org Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Jeg kan bare svare for meg selv, og jeg er grenseløst misunnelig. Jeg drømmer om å velte meg naken i nelliker og brunsaus, men er for sjenert og forknytt til å våge å ta skrittet fullt ut (pun intended). Sier du det? :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. september 2006 Skrevet 29. september 2006 Vet ikke helt om jeg liker å tenke på at du klarer å se for deg meg i en sånn situasjon....hehe Oj, der datt "bildet" nedi hodet mitt igjen *ler* 0 Siter
Gjest frøken Pose Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 ''Har tenkt å overaske gubben noe grassalt i dag. Hva hadde dere tenkt om følgende: Han kommer hjem fra jobb og finner meg liggende naken på et håndkle på gulvet i gangen, rundt meg har jeg strødd nelliker, roser og annet grønt. Dempet musikk i bakgrunnen og tente lys rundt meg. Høres det bra ut? Etterpå skal jeg servere han en treretter i bare nettoen: forret: Rekesmørbrød hovedrett: Kjøttkaker med godt gammaldags tilbehør Dessert: gele'' Værste jeg har hørt. Dette MÅ være tull?????? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 ''Har tenkt å overaske gubben noe grassalt i dag. Hva hadde dere tenkt om følgende: Han kommer hjem fra jobb og finner meg liggende naken på et håndkle på gulvet i gangen, rundt meg har jeg strødd nelliker, roser og annet grønt. Dempet musikk i bakgrunnen og tente lys rundt meg. Høres det bra ut? Etterpå skal jeg servere han en treretter i bare nettoen: forret: Rekesmørbrød hovedrett: Kjøttkaker med godt gammaldags tilbehør Dessert: gele'' Værste jeg har hørt. Dette MÅ være tull?????? Muligens hun vil skremme livskiten ut av han.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Muligens hun vil skremme livskiten ut av han.... Nå skulle jeg akkurat til å skrive at dette er noe av det dummeste jeg har hørt og at man må være kvinne for å finne på noe så tåpelig, men så ser jeg plutselig at tråden er så gammel at jeg allerede har svart - og hva tror du jeg skrev for 4 år siden? Jo - nettopp det jeg tenkte. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Nå skulle jeg akkurat til å skrive at dette er noe av det dummeste jeg har hørt og at man må være kvinne for å finne på noe så tåpelig, men så ser jeg plutselig at tråden er så gammel at jeg allerede har svart - og hva tror du jeg skrev for 4 år siden? Jo - nettopp det jeg tenkte. Søren heller:( Jeg trodde mitt svar var kurant også.....hmrp 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Nå skulle jeg akkurat til å skrive at dette er noe av det dummeste jeg har hørt og at man må være kvinne for å finne på noe så tåpelig, men så ser jeg plutselig at tråden er så gammel at jeg allerede har svart - og hva tror du jeg skrev for 4 år siden? Jo - nettopp det jeg tenkte. Husker du ikke denne tråden her? En av de mest minneverdige trådene på DOL ;-P 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Husker du ikke denne tråden her? En av de mest minneverdige trådene på DOL ;-P Ja, den er jo en virkelig klassiker! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Husker du ikke denne tråden her? En av de mest minneverdige trådene på DOL ;-P Nei, denne må jeg visst ha fortrengt, men det er sprøtt å se at akkurat de samme svarte på innlegg som dette i 2006 som i dag. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Husker du ikke denne tråden her? En av de mest minneverdige trådene på DOL ;-P Hehe ja dette er jo virkerlig en av det store ;-) 0 Siter
Gjest frøken Pose Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Husker du ikke denne tråden her? En av de mest minneverdige trådene på DOL ;-P En klassisker til glede for nye lesere! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 Skrevet 8. oktober 2021 Herregud for en tråd. Dette forumet har tapt seg i underholdningsverdi. Anonymkode: 7dcb2...40c 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.