prinzess Skrevet 15. april 2001 Del Skrevet 15. april 2001 Hei! jeg er ei jente på 14 år som har prøvd noen slankepiller som heter Captol og jeg lurer på om det er en fornuftig slankepille, å om den er farlig? jeg er litt overvektig... derfor har jeg prøvd den pillen... kan du please fortelle litt om den Captol slankepillen og svare på om den er falig for meg på 14år!!??? jeg vet ikke om du er den riktige å spørre men nå har jeg spurt deg! Forresten hjelper den noe særlig? Værså snill og svar meg!! dette er GANSKE VIKTIG! Ps. Reklamen fikk man i posten og det stod at captol pillene ikke er farlig, men jeg vet ikke... kan de forårsake noen slags sykdom? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 17. april 2001 Del Skrevet 17. april 2001 prinzess. Kjære deg, mer mosjon, kutt søtsaker og spis mindre til hvert måltid er tingen uansett om man er 14 eller 60 år. Men av og til prøver enkelte å spe på med såkalte slankepiller. Captol kjenner ikke jeg. Skriv og fortell hva de inneholder, er du snill. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.