Gå til innhold

skjønner ikke...

Gjest Little bird

Anbefalte innlegg

Gjest Little bird

Jeg er 20 år og er 1.63 høy og veier ca 69 kg (Litt for mye.) Har alltid spist sunt og trent aerobic to-tre ganger i uken i flere år.

I det siste har jeg jogget ca 30 min 11 ganger på fire uker, og nå den siste uka har jeg mistet matlysten helt. Blir kvalm av å putte noe mat i munnen. Kan ikke finne noen psykisk grunn til det, er ikke ustabil på noen måte. Jeg skjønner bare ikke hva det kan komme av, jeg har alltid hatt bra matlyst! Er ikke syk heller, som jeg vet. Noen som har noen forslag til hva det kan være?

Drikker forresten ca 2 liter vann om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog

Hei Little bird

Jeg vet ikke hvorfor du er kvalm, men kan du være gravid? Dersom plagene ikke går over bør du ta kontakt med lege for å undersøke om du kan være syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...