Gjest Little bird Skrevet 15. april 2001 Del Skrevet 15. april 2001 Jeg er 20 år og er 1.63 høy og veier ca 69 kg (Litt for mye.) Har alltid spist sunt og trent aerobic to-tre ganger i uken i flere år. I det siste har jeg jogget ca 30 min 11 ganger på fire uker, og nå den siste uka har jeg mistet matlysten helt. Blir kvalm av å putte noe mat i munnen. Kan ikke finne noen psykisk grunn til det, er ikke ustabil på noen måte. Jeg skjønner bare ikke hva det kan komme av, jeg har alltid hatt bra matlyst! Er ikke syk heller, som jeg vet. Noen som har noen forslag til hva det kan være? Drikker forresten ca 2 liter vann om dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 22. april 2001 Del Skrevet 22. april 2001 Hei Little bird Jeg vet ikke hvorfor du er kvalm, men kan du være gravid? Dersom plagene ikke går over bør du ta kontakt med lege for å undersøke om du kan være syk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.