Gå til innhold

Jan Werner-tråden


Gjest rydd litt vær så snill

Anbefalte innlegg

Gjest rydd litt vær så snill

Jeg syns at tråden om Jan Werner tar av, syns ikke noe om disse selvmordsspekulasjonene som nå popper inn der.

Kan du være så snill å rydde i tråden ? Jeg blir lei meg av å lese den .... la nå gutten få hvile i fred så kan folk heller spekulere hjemme i sin egen stue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest rydd litt vær så snill

Det er jo ikke spekulasjoner lenger når det faktisk er bekreftet at han tok sitt eget liv.

Hvor står det ? Obduksjonen har etter hva jeg har forstått ikke vært enda .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke spekulasjoner lenger når det faktisk er bekreftet at han tok sitt eget liv.

Det er uansett for ille når folk faktisk har dratt det til å spekulere i hvorfor han tok livet sitt, og kjører på med preik om aids blant de homofile i hovedstaden.

Helt utrolig at voksne mennesker ikke eier mer skam.

Og uansett om enkelte medier bekrefter at det er et selvmord, bør ikke venner og familie risikere å lese om det her inne eller andre steder på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er uansett for ille når folk faktisk har dratt det til å spekulere i hvorfor han tok livet sitt, og kjører på med preik om aids blant de homofile i hovedstaden.

Helt utrolig at voksne mennesker ikke eier mer skam.

Og uansett om enkelte medier bekrefter at det er et selvmord, bør ikke venner og familie risikere å lese om det her inne eller andre steder på nettet.

Selvsagt er slikt forjævlig. Å spekulere i selvmord før noe er bekreftet er unødvendig, og å spekulere i hvorfor er ren idioti.

Jeg mente bare å opplyse trådstarter om at det faktisk er bekreftet. Men tragisk er det, uansett omstendigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er slikt forjævlig. Å spekulere i selvmord før noe er bekreftet er unødvendig, og å spekulere i hvorfor er ren idioti.

Jeg mente bare å opplyse trådstarter om at det faktisk er bekreftet. Men tragisk er det, uansett omstendigheter.

Ja, jeg forstår, og det var heller ikke dine innlegg jeg siktet til.

Men enkelte i den tråden går alt for langt.

Greit nok, fyren var kjendis, men det gir ikke folk her rett til å sitte å spekulere i det som ser ut til å være en personlig tragedie.

Jeg fatter ikke hva slags interesse folk har av det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slett det

Det er uansett for ille når folk faktisk har dratt det til å spekulere i hvorfor han tok livet sitt, og kjører på med preik om aids blant de homofile i hovedstaden.

Helt utrolig at voksne mennesker ikke eier mer skam.

Og uansett om enkelte medier bekrefter at det er et selvmord, bør ikke venner og familie risikere å lese om det her inne eller andre steder på nettet.

Helt enig, det gikk dessverre litt over styr i den tråden.

Tror mange av oss skrev litt for mye der.(Iiik)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg forstår, og det var heller ikke dine innlegg jeg siktet til.

Men enkelte i den tråden går alt for langt.

Greit nok, fyren var kjendis, men det gir ikke folk her rett til å sitte å spekulere i det som ser ut til å være en personlig tragedie.

Jeg fatter ikke hva slags interesse folk har av det heller.

Jeg er helt enig. Man har ingen rett til å grafse i privatlivet deres, selv om de er kjendiser. I allefall ikke når det gjelder slike omstendigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rydd litt vær så snill

http://www.ba.no/nyheter/irix/article2322322.ece

"Politiet sier det dreier seg om en personlig tragedie".

Ingenting annet enn selvmord omtales som personlig tragedie, med mindre det er familiemedlemmer e.l som har tatt livet av hverandre.

Flere aviser presiserte;

"Med personlig tragedie mener de at; det er alltid en personlig tragedie når så unge mennesker dør"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere aviser presiserte;

"Med personlig tragedie mener de at; det er alltid en personlig tragedie når så unge mennesker dør"

Hvor har du lest dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hvor har du lest dette?

Det sto i gårsdagens VG.

Jan Werners familie reagerte på at politiet hadde konkludert med dødsårsaken før obduksjonen som vil finne sted i dag, og politiet gikk ut med den noe spesielle unnskyldningen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sto i gårsdagens VG.

Jan Werners familie reagerte på at politiet hadde konkludert med dødsårsaken før obduksjonen som vil finne sted i dag, og politiet gikk ut med den noe spesielle unnskyldningen der.

Heh, okei. Takk. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...