Gjest treningsglad Skrevet 15. april 2001 Del Skrevet 15. april 2001 Jeg er glad i å trene men noen ganger er jeg så slapp i begynnelsen av treninga. Kan det være at jeg spiser galt før treningen eller er det noe annet? Hva anbefaler dere å spise før trening? Gi meg noe konkret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Higgins Skrevet 15. april 2001 Del Skrevet 15. april 2001 Havregrynsgrøt, ca 2 timer før trening. Og rikelig med vann, både før, under og etter trening! En kopp kaffe kan også være bra.(I tillegg, asså, ikke i stedet for!!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flip Skrevet 15. april 2001 Del Skrevet 15. april 2001 Kan også være lurt å spise en banan eller rosiner rett før treningen får å få litt kjapp energi i kroppen, en liten sjokolade kan også gjøre samme jobben, men det er ikke det sunneste alternativet. Og er det styrke trening på helsestudio du driver med, kan det være lurt å jogge en liten tur før du starter selve styrke treningen, (hvis du ikke gjør det fra før da) da blir kroppen varm og mer "våken", som igjen vil gi en bedre treningsøkt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellow Ledbetter Skrevet 15. april 2001 Del Skrevet 15. april 2001 Kan også være lurt å spise en banan eller rosiner rett før treningen får å få litt kjapp energi i kroppen, en liten sjokolade kan også gjøre samme jobben, men det er ikke det sunneste alternativet. Og er det styrke trening på helsestudio du driver med, kan det være lurt å jogge en liten tur før du starter selve styrke treningen, (hvis du ikke gjør det fra før da) da blir kroppen varm og mer "våken", som igjen vil gi en bedre treningsøkt. Men er det så lurt å få i seg "raske" karbohydrater rett FØR trening da (sjokolade, etc.)? Jeg ville i hvert fall ikke satsa på det, blodsukkeret går jo rett opp for deretter å synke ganske raskt. En middag med f.eks. ris en time eller to før trening kan være kjekt. Det er også viktig å passe på at batteriene er lada opp før trening, med henhold til søvn o.l. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 15. april 2001 Del Skrevet 15. april 2001 Hei, Du må passe på å få nok søvn og ha overskudd. Pass også på å spis langsomme karbohydrater 1-2 timer før du begynner med treningen. Middag er for eksempel et godt alternativ, og rett etter trening spiser du raske karbohydrater. Min epost: [email protected] Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 17. april 2001 Del Skrevet 17. april 2001 Hei, du bør spise jevnt over alle måltidene, ikke bar før trening. Men dersom du spiser lite før trening og blir slapp på grunn av det, så er det bare å øke kaloriinntaket noe. Sats på brødmat og annet som ikke inneholder for mye raske karbohydrater. Målet er å ha et stabilt blodsukker som gir deg rikelig med energi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.