Gjest SabraCadabra Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Er det sosial angst om man er redd for å bli avvist? Jeg er nemlig redd for å bli avvist... ikke sånn kjempemye, men nok til at jeg ikke har no særlig venner... vil ikke gå inn på kvalitative og kvantitative trekk ved mine vennskapsforhold, men jeg skulle gjerne hatt fler å være med for å si det sånn... Spiller kanskje ingen rolle om det er sosial angst eller ikke... føler bare at det hjelper å kategorisere følelser. Om jeg snakker med noen nye mennesker, ukjente altså, så klarer jeg ikke etablere kontakt med de... selv om jeg syns de er "interessante"... er såpass usikker på hva jeg kan si og gjøre at jeg ikke gjør eller sier noe særlig Er det noe jeg kan gjøre for å bli mer trygg? 0 Siter
Gjest Soumi Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Opparbeide deg bedre selvtillit gjennom mestring? 0 Siter
KriH Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Gruppeterapi, hejlper til å mestre å omgås mennesker. Kontakt en privat psykolog (for å slippe laaange køer hos offentlig) som har gruppeterapi mot angst. Jeg vil kalle dette en form for sosial angst, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.