Gå til innhold

Begynnende hat mot helsepersonell

Gjest let the hatred flow... or not

Anbefalte innlegg

Gjest let the hatred flow... or not

Føler et begynnende hat mot helsepersonell. Helsepersonell som hele tiden snakker om "vrangforestilligene" mine... det står nemlig i papirene at jeg har det, og da tror de jo at jeg har det...

De er ikke åpen for at det er noe annet som feiler meg.

Neeeida, om jeg kommer med innvendelser mot min diagnose og min påståtte sykdom, da tolker de dette som et sykdomstegn.

Er så jævlig irriterende at det ikke går an å diskutere ting!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/248436-begynnende-hat-mot-helsepersonell/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest cathrine_jenta

Hei

Forstår så inderlig godt din reaksjon.

Hat er et litt sterkst ord for meg, men jeg blir skikkelig irritert av og til.

Jeg har ingen spes diagnose, annet et nevrose, og panikkangst.

Men du verden og pisst jeg kan bli når det er umulig å stille spørsmålstegn eller komme med motspill mot merkelapper som bli satt på en.

Jeg har av og til opplevd at behandler selv oppnevner seg selv til å ha den hele og fulle sannheten i en konflikt... Hva den nå måtte innholde.

Vi opplever jo hele livet ting forskjellig. Det den ene ser, gjør ikke den andre osv....

Mye frustrasjon fra min side kunne vært unngått hvis behandler var lydhør for at min opplevelse var min, og ikke bare feil for hans sannhet.

Dette kan dreie seg om noe så banalt som hvordan jeg følte med forrige time. Hva jeg sa, han sa osv....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...