Gå til innhold

hvordan spare på kreftene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du virker ikke glad/lykkelig. det meste er et ork for deg, og du må tvinge deg selv til sosialt samvær.

Nytter ikke å trene bort slik eller å få overskudd av det! Du må begynne inne i deg. Hva er som gjør hverdagen så tung? Har du ingenting å se frem til?

Forsøk og sett deg ned med penn og papir, skriv det som mangler/gjør deg trist i livet ditt. Bare du kan forandre deg selv! Stell godt med deg selv i form av god mat, kanskje litt vin til, herlig skumbad eller lang dusj. Begynn å se små gleder rundt deg og smil.

Eller gå til legen, du kan være deprimert, så får du hjelp der.

Lykke til!

Gjest melmøll

Du virker ikke glad/lykkelig. det meste er et ork for deg, og du må tvinge deg selv til sosialt samvær.

Nytter ikke å trene bort slik eller å få overskudd av det! Du må begynne inne i deg. Hva er som gjør hverdagen så tung? Har du ingenting å se frem til?

Forsøk og sett deg ned med penn og papir, skriv det som mangler/gjør deg trist i livet ditt. Bare du kan forandre deg selv! Stell godt med deg selv i form av god mat, kanskje litt vin til, herlig skumbad eller lang dusj. Begynn å se små gleder rundt deg og smil.

Eller gå til legen, du kan være deprimert, så får du hjelp der.

Lykke til!

takk for svar :-)

Ja jeg er nok deprimert. Først og fremst føler jeg meg energiløs. Dumme tanker har jeg prøvd å holde på avstand. Snakker lege og psykolog, men foreløpig er det bare mer slitsomt. Må ta opp og snakke om masse vanskelige ting, og resten av uka surrer det rundt i huet på meg. Har ikke lyst til å gjøre noenting, vil helst være alene hjemme. Men ja jeg vet det er opp til meg å gjøre noe med det. Poenget er bare at jeg har tenkt positivt, spist god mat, gjort hyggelige ting for meg selv hundre ganger uten å føle meg glad av den grunn. Så jeg orker bare ikke mer. Skjønner ikke hvordan det skal bli bedre.

takk for svar :-)

Ja jeg er nok deprimert. Først og fremst føler jeg meg energiløs. Dumme tanker har jeg prøvd å holde på avstand. Snakker lege og psykolog, men foreløpig er det bare mer slitsomt. Må ta opp og snakke om masse vanskelige ting, og resten av uka surrer det rundt i huet på meg. Har ikke lyst til å gjøre noenting, vil helst være alene hjemme. Men ja jeg vet det er opp til meg å gjøre noe med det. Poenget er bare at jeg har tenkt positivt, spist god mat, gjort hyggelige ting for meg selv hundre ganger uten å føle meg glad av den grunn. Så jeg orker bare ikke mer. Skjønner ikke hvordan det skal bli bedre.

Har du nådd bunnen er det bare en vei du kan gå: OPP!

Det er viktig at du ikke sitter og grubler alene. Del tankene dine med noen du stoler på, det hjelper deg til å se alternativer....

Med tiden til hjelp vil du se det "berømte lyset i tunnelen". Men du må gjøre en innsats selv.

Ønsker deg masse lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...