Gjest eket Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Heisann! Jeg er en 25 år gammel herremann som er midt i min 3-årige utdanning til byggingeniør. Ved siden av skolen har jeg en deltidsjobb mandag til fredag på ca 3 timer pr, dag. Har begynt på 2. året nå og det er ett ganske krevende semester med en del tunge fag. Har hatt denne jobben i ett år nå, uten og ha hatt noe særlig problem av noe slag. Det jeg derimot har merket i løpet av denne høsten er at jeg er sjeldent opplagt. Jeg har problem med og komme meg opp om morran, er trøtt og sliten etter en dag på skolen og ser da svært lite frem til de 3 timene på jobb. Jeg må si jeg savner noen dager fri. Drev blant annet med kampsport før,men det har jeg ikke mulighet til nå med tanke på arbeidstid. Trener ellers ikke noe. Jeg kunne gjerne tenkt meg og trappe ned jobbingen med ett par ganger i uka, men tanken på at jeg og min samboer har kjøpt leilighet og utgifter i forbindelse med den, gjør det litt ekstra vanskelig. Men samtidig føler jeg at noe må gjøres. Jeg merker det går utover skole, humør, jeg har blitt mindre utadvent og sosial. Trives best hjemme i sofaen, helst uten noe tjas og mas. Som dere sikkert kan skjønne så gjør alt dette meg en smule frustrert. I helgene fungerer jeg ganske godt, ikke noe spesielle problem med søvn, men i ukedagene er dette ganske annerledes. Dette ble ganske usammenhengende og rotete, men har noen det på samme måte eller har gode råd, så setter jeg stor pris på og høre dem! på forhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/248699-slitentr%C3%B8tt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Du gjør ganske enkelt altfor mye og stiller for høye krav. Ingenting er mer destruktiv enn å drive klappjakt på seg selv. Du er nødt til å prioritere oppgavene, så er pauser viktig. Du vet selv at det bærer galt av sted slik du driver det nå, og det er bare deg som kan gjøre noe med det! Livet skal leves også ikke bare eksistere... Tenk deg nøye om hva du kan nedprioritere. Ønsker deg lykke til før du ender på sykehus!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/248699-slitentr%C3%B8tt/#findComment-1953293 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.