Flex Skrevet 16. april 2001 Del Skrevet 16. april 2001 Jeg har fått nettopp fått halsbetennelse, og er livredd for å miste muskler. Noen som har råd for å beholde mesteparten av musklene mine. Problemet mitt er at jeg ikke greier å spise. Det eneste jeg får i meg er litt suppe pluss litt is. Takker for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 16. april 2001 Del Skrevet 16. april 2001 Hei, Du vil ikke miste noe særlig muskelmasse dersom du holder en bra diett. Prøv å spis mye proteiner! Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bicepsxl Skrevet 16. april 2001 Del Skrevet 16. april 2001 Slapp av! Jeg kan ta to uker fri fra treningen av og til uten noe spes med mat. Kroppen henter seg inn igjen :-) http://www.tren-hardt.com 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 16. april 2001 Del Skrevet 16. april 2001 Ta deg helt fri fra treningen til du er frisk igjen! Som de andre under her sier så henter kroppen seg raskt igjen, til tross for noen uker uten trening og mye mat... Men det skader selvsagt ikke å gå til innkjøp av noe proteiner eller gainers sånn at du får i deg litt næring! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 17. april 2001 Del Skrevet 17. april 2001 Hei, støtter meg til øvrige eksperter. Ta helt fri og slapp av. Kroppen trenger det, og du vil ikke miste noe nevneverdig muskelmasse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.