Gå til innhold

Hva skjer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skjønner jeg fint lite.

Jeg går inn på 100nyeste, også klikker jeg på innlegget "hvor mange har du hatt sex med..." skrevet av SDD. Jeg leser innlegget, og finner ut at jeg skal gå inn på tråden, klikker såledels "Se tråd" og når jeg kommer inn på tråden er ikke SDDs innlegg der??? Så går jeg tilbake på 100 nyeste, klikker på Darkpinks innlegg (også i samme tråd) så klikker jeg "se tråd" går inn på tråden, og innlegget hennes står heller ikke der. Det samme gjelder Laguna sitt innlegg.

Hva er dette for no rart?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Slettet pga uønskede nick, kanskje? Da blir ofte andre innlegg med i dragsuget.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tror noen sletter litt uten at 100 nyeste har oppfattet det enda? ;-)

Gjest Moderator
Skrevet

Vi sletter innlegg skrevet at en bruker som er utestengt. Dessverre følger også andres innlegg med i dragsuget.

Skrevet

Vi sletter innlegg skrevet at en bruker som er utestengt. Dessverre følger også andres innlegg med i dragsuget.

Ok det var bare så rart siden jeg fortsatt kunne lese dem på 100 nyeste.

Skrevet

Jeg tror noen sletter litt uten at 100 nyeste har oppfattet det enda? ;-)

Sletter de _meg_? =(

laguna1365380434
Skrevet

Sletter de _meg_? =(

Og meg! :-o

Jeg var jo bare snill & grei ( faktisk) ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

La merke til det da jeg skulle svare nå.

Det er denne skrua som skriver innlegg på innlegg under haugevis av nick, svarer seg selv og står i, blir avslørt og nekter og roter verre, og det medfører naturligvis at innlegg på innlegg forsvinner.

Gjest theoline
Skrevet

Det er ikke meningen at vi skal skjønne alt dette, har kommet frem til at jeg blir svært forrvirret.

Tar en fordypning i hvite albinoelger, eller går og legger meg.

Får håpe det roer seg til helga! ;)

ylvali1365381015
Skrevet

La merke til det da jeg skulle svare nå.

Det er denne skrua som skriver innlegg på innlegg under haugevis av nick, svarer seg selv og står i, blir avslørt og nekter og roter verre, og det medfører naturligvis at innlegg på innlegg forsvinner.

kattepusen????

Skrevet

Ok det var bare så rart siden jeg fortsatt kunne lese dem på 100 nyeste.

Sånt har skjedd før. Jeg tror det var DarkPink og jeg som hadde en lengre samtale i en tråd - ETTER at hele tråden var slettet. Innleggene var synlige blant 100 Nyeste, ifølge andre, men selve tråden var borte.

":.........................................."

Skrevet

Sånt har skjedd før. Jeg tror det var DarkPink og jeg som hadde en lengre samtale i en tråd - ETTER at hele tråden var slettet. Innleggene var synlige blant 100 Nyeste, ifølge andre, men selve tråden var borte.

":.........................................."

Og vi som trodde vi hadde fått vår egne hemmelige tråd... =)

Skrevet

Og vi som trodde vi hadde fått vår egne hemmelige tråd... =)

Stemmer :-)

"................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...