Gjest peri Skrevet 16. april 2001 Del Skrevet 16. april 2001 Hai. Har nettopp fått skulderen ut av ledd ett et fall. Jeg fikk strekt den på plass i gjen av legevakten og fikk tatt rønken av den på sykehuset. Dokteren på legevakten sa jeg skulle holde armen i ro 3-4 dager, men dokteren på sykehuset sa jeg skulle bevege den det jeg klarte. Hva er best for at den skal bli helt god igjen. ?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sverre Mæhlum, Lege Skrevet 17. april 2001 Del Skrevet 17. april 2001 Hei, Du bør bevege den forsiktig, men innen smertegrensen de første dagene. Når den har vært ute av ledd, har du fått en skade i kapselen, og den må få gro. Forsiktige pendel øvelser kan du gjøre, Den største fare i slike tilfeller er dog at skulderen stivner helt. Så etter 4-5 dager bør du kontakte en fysioterapeut og få lagt opp et treningsprogram, som langsomt vil få deg til å gjenvinne gammel kraft og bevegelighet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.