Gå til innhold

Deilig

Gjest kaffedama

Anbefalte innlegg

Gjest kaffedama

En berg og dalbane av innestengte følelser begynner å legge seg. Noen mnd nå. For hver tur til himmels/svarte gjørma, så er det en ny innsikt.

Tilgi meg selv for mitt mønster. Og hvordan måte man sier fra på. Hvorfor jeg er så redd for ting, hvordan jeg havner opp i lignende situasjoner. Tankekjør og smerte, for hver gang sprenges en boble. Det er mange bobler her inni meg altså... Den største sprang i februar.

(Venter med grøss på neste bolk.)

Ro i sjelen, og jeg lever. :-) Kan det blir bedre? Og svaret er ja... nå er jeg på vei. I ekspressfart.

Jeg satte meg på en romferge og ble skutt ut i mitt eget univers for å rydde opp i de sorte hullene. Nå er jeg på vei tilbake:-)

*håper på flere gode netter*

En fin helg til allesammen! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/248817-deilig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kaffedama

Tenker på deg! Du gir så mye av deg selv her på DOL med mange fantastiske svar. Og kloke svar.

Godt å høre at du er på vei oppover! Jeg ante ikke at du slet med problemer.

Masse klemmer

Takk:)

Jo, jeg sliter nok..:-) Jeg er på rett vei da.

Håper du får en fin kveld hidi:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/248817-deilig/#findComment-1952638
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...