Gå til innhold

forvirra

Anbefalte innlegg

Gjest melmøll

Jeg har vært alene i flere dager nå, uten kontakt med noen annet enn gjennom pc. Har fått igjen roen. Trives godt i eget selskap, jeg har kost meg med skikkelige måltider,gått turer, lest. I det hele tatt vært ganske harmonisk, har ikke følt meg trist, ikke hatt behov for å overspise.

Betyr dette at jeg ville trives med å bo litt ensomt, og være mye alene? Eller er det bare ford jeg er deprimert at jeg føler det slik? Vil jeg bli mer deprimert hvis jeg gir etter for ønsket om å være alene?

Blir så forvirra, føler at jeg ikke er blitt kjent med hvem Melmøll er siden jeg har vært mer eller mindre deppa hele mitt voksne liv. (ikke så mange år da men..)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/248911-forvirra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...