Gjest magetrøbbel og konsert. Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Skal på konsert i kveld og har fått magetrøbbel. Hvor fort virker imodium. Holder det med en tablett eller bør en ta flere hvis det er kraftig diare?. 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Sjekk inne på felleskatalogen på internett eller norsk legemiddelhåndbok. Der står alt du trenger å vite. 0 Siter
Gjest mrsv Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Hei! Imodium virker omgående. Ta to tabletter med en gang og en til etter 1 time. Det er effektivt. Hilsen 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 http://www.janssen-cilag.no/bgdisplay.jhtml?itemname=c_06_imodium_faq Du skal starte med 2 tabletter, og så en etter hver løs avføring. Det står i pakningsvedlegget. Om du ikke har det, kan du søke på imodium her: http://www.felleskatalogen.no/ 0 Siter
Gjest magetrøbbel og konsert. Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Hei! Imodium virker omgående. Ta to tabletter med en gang og en til etter 1 time. Det er effektivt. Hilsen Men er det vanlig å få sterke magesmerter og forstoppelse pga dette?. Er litt derfor jeg kvier meg. Selv om det redder kvelden nå, så kan jeg få et helvete i morgen, hvis jeg leser felleskatalogen rett. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Men er det vanlig å få sterke magesmerter og forstoppelse pga dette?. Er litt derfor jeg kvier meg. Selv om det redder kvelden nå, så kan jeg få et helvete i morgen, hvis jeg leser felleskatalogen rett. Skal du høre på alt du leser bør du ikke ta Paracet mot hodepine fordi det kan medføre hodepine. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Skal du høre på alt du leser bør du ikke ta Paracet mot hodepine fordi det kan medføre hodepine. 1 paracet + 1 ibux er det beste mot hodepine. Hilsen doktor 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 1 paracet + 1 ibux er det beste mot hodepine. Hilsen doktor Det er mulig, men jeg tenkte på skapningen over som saumfarer felleskatalogen for å kartlegge potensielle bivirkninger. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Men er det vanlig å få sterke magesmerter og forstoppelse pga dette?. Er litt derfor jeg kvier meg. Selv om det redder kvelden nå, så kan jeg få et helvete i morgen, hvis jeg leser felleskatalogen rett. Så lenge du ikke tar for mange, så for du hverken forstoppelse eller mageknip. Ikke putt i deg 8 stk, men 2 nå, og heller 1-2 senere i kveld ved behov. 0 Siter
Gjest mrsv Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Men er det vanlig å få sterke magesmerter og forstoppelse pga dette?. Er litt derfor jeg kvier meg. Selv om det redder kvelden nå, så kan jeg få et helvete i morgen, hvis jeg leser felleskatalogen rett. Nei, det har jeg ikke opplevd. Felleskatalogen tar jo med alle eventuelle bivirkninger for sikkerhets skyld. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Det er mulig, men jeg tenkte på skapningen over som saumfarer felleskatalogen for å kartlegge potensielle bivirkninger. Jada, tenkte bare jeg skulle komme med et stalltips, sånn helt malapropos. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.