Gå til innhold

Hvor fort virker imodium?

Gjest magetrøbbel og konsert.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på konsert i kveld og har fått magetrøbbel. Hvor fort virker imodium. Holder det med en tablett eller bør en ta flere hvis det er kraftig diare?.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Sjekk inne på felleskatalogen på internett eller norsk legemiddelhåndbok. Der står alt du trenger å vite.

Skrevet

Hei!

Imodium virker omgående. Ta to tabletter med en gang og en til etter 1 time.

Det er effektivt.

Hilsen

Skrevet

Hei!

Imodium virker omgående. Ta to tabletter med en gang og en til etter 1 time.

Det er effektivt.

Hilsen

Men er det vanlig å få sterke magesmerter og forstoppelse pga dette?. Er litt derfor jeg kvier meg. Selv om det redder kvelden nå, så kan jeg få et helvete i morgen, hvis jeg leser felleskatalogen rett.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men er det vanlig å få sterke magesmerter og forstoppelse pga dette?. Er litt derfor jeg kvier meg. Selv om det redder kvelden nå, så kan jeg få et helvete i morgen, hvis jeg leser felleskatalogen rett.

Skal du høre på alt du leser bør du ikke ta Paracet mot hodepine fordi det kan medføre hodepine.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Skal du høre på alt du leser bør du ikke ta Paracet mot hodepine fordi det kan medføre hodepine.

1 paracet + 1 ibux er det beste mot hodepine.

Hilsen doktor

ShitDiddelyDo
Skrevet

1 paracet + 1 ibux er det beste mot hodepine.

Hilsen doktor

Det er mulig, men jeg tenkte på skapningen over som saumfarer felleskatalogen for å kartlegge potensielle bivirkninger.

Gjest Shira12
Skrevet

Så lenge du ikke tar for mange, så for du hverken forstoppelse eller mageknip.

Ikke putt i deg 8 stk, men 2 nå, og heller 1-2 senere i kveld ved behov.

Skrevet

Nei, det har jeg ikke opplevd.

Felleskatalogen tar jo med alle eventuelle bivirkninger for sikkerhets skyld.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er mulig, men jeg tenkte på skapningen over som saumfarer felleskatalogen for å kartlegge potensielle bivirkninger.

Jada, tenkte bare jeg skulle komme med et stalltips, sånn helt malapropos. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...