Gå til innhold

webmaster


hidi

Anbefalte innlegg

Nå går det virkelig over styr her med mange ulike nick som forsurer hele DOL.

Mange stygge ord til faste DOLERE. Tror du har en lang jobb i natt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

alt hva jeg har gått glipp av.

vært ute på byen jeg. Men de jeg var med var slitne og ville dra hjem. så da dro jeg også ..

sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Hvorfor oppmuntre henne t8il å prate? Webbis ba oss la være!

*please*

gjorde han/hun?

ja, det er vel like greit.

slutt fra meg heretter! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Det var ikke deg! Jeg skjønner ikke helt hva du mener?

nei, nå blir jeg litt i tvil selv... du frarådet meg å svare denne personen ytterligere, siden web-master hadde frarådet det.

og jeg svarte bare på denne oppfordringen med å si at:ja, det er kanskje lurt? det er siste svar fra meg heretter...

ikke ment som noen kunngjøring av min egen sorti her på dol, bare så det er understreket!

jeg trives her jeg... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, nå blir jeg litt i tvil selv... du frarådet meg å svare denne personen ytterligere, siden web-master hadde frarådet det.

og jeg svarte bare på denne oppfordringen med å si at:ja, det er kanskje lurt? det er siste svar fra meg heretter...

ikke ment som noen kunngjøring av min egen sorti her på dol, bare så det er understreket!

jeg trives her jeg... ;-)

webmaster slettet alle spørsmål og svar fra og til denne personen. Det er derfor det er så mange som lurer på hvor deres svar er blitt av. Jeg mente overhodet ikke noe galt. Jeg synes du virker som en fornuftig person!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

webmaster slettet alle spørsmål og svar fra og til denne personen. Det er derfor det er så mange som lurer på hvor deres svar er blitt av. Jeg mente overhodet ikke noe galt. Jeg synes du virker som en fornuftig person!

takk for det, skjønt jeg ikke fatter sammenhengene mellom innleggene våre her...

du svarte meg på mitt innlegg til denne "has left the building" med å fraråde videre oppmerksomhet, visstnok på bakgrunn av webbis´ uttalelser. og jeg tok det til etterretning, kanskje det var lurt liksom?

that´s all!

jeg har hverken trodd at du syntes jeg var på kanten, eller selv ment at du var det.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det, skjønt jeg ikke fatter sammenhengene mellom innleggene våre her...

du svarte meg på mitt innlegg til denne "has left the building" med å fraråde videre oppmerksomhet, visstnok på bakgrunn av webbis´ uttalelser. og jeg tok det til etterretning, kanskje det var lurt liksom?

that´s all!

jeg har hverken trodd at du syntes jeg var på kanten, eller selv ment at du var det.

:-)

Du var overhodet ikke på kanten, men jeg trodde at du ikke visste at det var trolleinnlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Du var overhodet ikke på kanten, men jeg trodde at du ikke visste at det var trolleinnlegg.

det visste jeg ikke heller, men tok ditt råd... :-)

det er jammen mye kluss her inne for tida! puh! jeg blir rent sliten, jeg... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det visste jeg ikke heller, men tok ditt råd... :-)

det er jammen mye kluss her inne for tida! puh! jeg blir rent sliten, jeg... ;-)

Og nå lurer hun på om du er utestengt!

Det har vært veldig mye rart her. Men jeg liker ikke når hun snakker dritt til andre DOLERE eller bare svarer tull, og det er det webmaster har lagt merke til. Pluss at hun bruker så mange nick at en blir helt fortumlet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Og nå lurer hun på om du er utestengt!

Det har vært veldig mye rart her. Men jeg liker ikke når hun snakker dritt til andre DOLERE eller bare svarer tull, og det er det webmaster har lagt merke til. Pluss at hun bruker så mange nick at en blir helt fortumlet...

lurer hun på om jeg er utestengt?

hvorfor det tro? :-o

nei, vi bør slutte å lure, tror jeg...

jeg skjønner lite av dol for tida.

har startet en ny tråd ang det...

men, jeg er fremdeles ylvali, og har aldri fremstått som noen andre. både av privsippilelle grunner, men også fordi jeg ikke vet hvordan jeg skulle skifte nick, dersom jeg skulle ønske det... rett og slett! ;-)

litt pinlig å innrømme. men likefullt sant... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Og nå lurer hun på om du er utestengt!

Det har vært veldig mye rart her. Men jeg liker ikke når hun snakker dritt til andre DOLERE eller bare svarer tull, og det er det webmaster har lagt merke til. Pluss at hun bruker så mange nick at en blir helt fortumlet...

herregud, jeg stusset litt over den smule hysteriske stemningen her på dol, og startet en litt kritisk tråd... bare se hvem som svarer og hvor mange ganger...

:-o jeg begynner å forstå den hypersensitive stemningen her likevel... selv om det ikke er det man skulle forvente av et diskusjonforum, der det burde være stor takhøyde... puuuh!

mitt innlegg blir vel slettet takket være denne left the building, som presterer å svare

seks ganger like etter at jeg la ut tråden... og uten annet innhold enn sverting av webbis.

synd, synd. håper likevel webbis lar tråden bli stående, slik at andre kan svare også. så får vi overse denne left the... osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Følte for å svare

Er det værre at FASTE DOLERE blir utskjelt enn ikke-faste?

Hørtes sånn ut nemlig! ;o)

Om man bruker fast nick eller ikke har ingenting med saken å gjøre, det er dessuten mye tryggere å bruke ulike nick her.

Bare en oppfører seg, så er det samme hvor mange nick brukeren har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Er det værre at FASTE DOLERE blir utskjelt enn ikke-faste?

Hørtes sånn ut nemlig! ;o)

Om man bruker fast nick eller ikke har ingenting med saken å gjøre, det er dessuten mye tryggere å bruke ulike nick her.

Bare en oppfører seg, så er det samme hvor mange nick brukeren har.

Det er værre at faste nick blir utskjellt en tilfeldige nick når det går på person og ikke sak.

Om du blir utskjellt for meningene dine er det så sin sak.

Men å bli forfulgt i tråd etter tråd bare fordi det er et kjent nick, er ikke greit.

Og typisk nok, den eller de som gjør det er alltid anonyme.

Og legg merke til: jeg sier ikke at alle som bruker anonyme nick gjør dette, men at de som gjør det skjuler seg bak anonyme nick. Bortsett fra de gangene de glemmer å skifte nick og outer seg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er værre at faste nick blir utskjellt en tilfeldige nick når det går på person og ikke sak.

Om du blir utskjellt for meningene dine er det så sin sak.

Men å bli forfulgt i tråd etter tråd bare fordi det er et kjent nick, er ikke greit.

Og typisk nok, den eller de som gjør det er alltid anonyme.

Og legg merke til: jeg sier ikke at alle som bruker anonyme nick gjør dette, men at de som gjør det skjuler seg bak anonyme nick. Bortsett fra de gangene de glemmer å skifte nick og outer seg ;-)

et eller annet er skjedd her inne, det er jo faen meg bare troll overalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Er det værre at FASTE DOLERE blir utskjelt enn ikke-faste?

Hørtes sånn ut nemlig! ;o)

Om man bruker fast nick eller ikke har ingenting med saken å gjøre, det er dessuten mye tryggere å bruke ulike nick her.

Bare en oppfører seg, så er det samme hvor mange nick brukeren har.

Vennligst benytt kun ett nick i hver tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Følte for å svare

Vennligst benytt kun ett nick i hver tråd.

Har jeg brukt to? ja det har jeg sannelig!*lol*rødme*

Så teit! Beklager, bra du sa det, det var slettes ikke gjort med viten og vilje, jeg tenkte ikke over det rett og slett. ;)

Så ikke at jeg allerede hadde svart fra før. Men er du sikker på at du ikke har flyttet et annet svar fra meg hit? du kødder ikke med meg nå?Hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

et eller annet er skjedd her inne, det er jo faen meg bare troll overalt

Og tatt i betraktning av at det er samme troll - så er det vanskelig å ikke bli litt imponert, midt i all irritasjonen.

Vedkommende sover aldri, skriver utrolig raskt, gir aldri opp, og er generelt et oppkomme av idiotiske kommentarer og innspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg brukt to? ja det har jeg sannelig!*lol*rødme*

Så teit! Beklager, bra du sa det, det var slettes ikke gjort med viten og vilje, jeg tenkte ikke over det rett og slett. ;)

Så ikke at jeg allerede hadde svart fra før. Men er du sikker på at du ikke har flyttet et annet svar fra meg hit? du kødder ikke med meg nå?Hm...

Det der må vel kalles å drite i motvind?

"........................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...