confuzed Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Dette blir sinnsykt flaut å gjøre! jeg er 30år å er på metadon, har bruk det i over 3år og hentet flaska hvær eneste dag! fordi jeg har aldri greid å levere rene urinprøver!Jeg har vært innom utallige institusjoner å avrusnings plasser! men har aldri greid å slutte med stoff(amfetamin) Jeg har vært bestandig alene fordi jeg har prob. med å skaffe meg dame!Jeg ble ofte mobba med at folk lurte på om jeg var homse siden de aldri har sett meg med dame,og til tider ble mobbingen så inntens at noen ganger har begynt å tvile på meg selv + at jeg har blitt utsatt som 15åring av at en bifil man lot meg få drikke alkohol til jeg sovnet hvorav at han legger seg vedsiden av meg å begynner å dra`n på meg! å når jeg forteller dette til familien så tror de ikke på meg!!etter det så har jeg hatt prob. med det min inntekt er sosse trygd å siden har vært i det systemet! tiden fremover til i dag har kun vært en stor nedover bakke og det har resultert til at min likegyldighet er meget stor!! Siden jeg ikke greier å slutte med stoff å har prøvd ved å legge meg frivelig inn på avrusning!uten å lykkes, for jeg ønsker å bli nykter fordi jeg har aldri opplevd et nyktert liv! å jeg vet ikke hvordan jeg kommer meg på den andre siden! summasumarum så har jeg det meget kaotisk i hodet mitt. så kommer mitt spørsmål: Siden jeg aldri greier å bli tilfrets med ting og aldri jeg greier å være i avrusning\behandling sammen med andre? Jeg er veldig klar over mine prob. jeg har aldri greid å pusse tennene 1gang om dagen, jeg gidder ikke å dusje så ofte lengre kan gå opptil par mnd. mellom vær gang.har bare lyst å råtne vekk og hvem skal jeg være fjong for?alle jeg tror er mine venner har utnyttet min empati og dumsnillheta mi. de vet at bare å presse meg hardt nok så sier jeg ja! å jeg frykter å bli forlatt om jeg dropper kontakten! siste 2åra har det vært seed som mat.sove har det selvfølgelig vært innemellom si ca.1 til 3 timer i døgnet på den tid!for ca. 6mnd. fikk jeg brev av politiet om at jeg skal sone 24dager å det er ingenting, men etter jeg fikk en begjæring om 53dager extra for ubet. bøter, skremte meg så di grader at veldig mye prob. har oppstått? siste 4 gangene purken har stoppet meg å alle gangene har jeg blitt satt på glattcelle har jeg blitt så nervøs at jeg har pissa på meg å det har nå pågått siste mnd.jeg tør ikke å sone i frykt for at andre fanger skal vite det, å da vil jeg helt sikkert plaget! Jeg har gått ned i vekt fra 33-34 ibukse str. til XS... jeg har også pissa på meg om natten innemellom men det blir verre å verre. Jeg har ikke tørret å snakke så veldig om dette til min ansvars gruppe! siste forsøket på avrusnin så var jeg der i et døgn, men gikk fordi jeg pissa på meg opp til flere ganger den natta. jeg brukte en annen unnskyldning. Jeg tør nå nesten ikke å gå ut i frykt for å møte purken! Går store omveier. går på do ca 2 ganger hvær 14 dag. nå har begynt å ha på meg regn bukse om natten for å ikke la det gå utover sofaen jeg sover på!så nå er jeg vandt til det så jeg har nå også regnjakke på slik at det blir som en pyshamas og jeg har begynt også å bruke reng bukse om dagen også før i tiden så synes jeg at folk så rart på meg så jeg følte meg flau av å gå i regntøy! for å hindre at det stinker av meg!dusjer jeg så begunner jeg å fryse veldig. Å en ting som er rart er at etter flere år med å bo på gata å fryse å være våt er at nå synes jeg at å kle meg i regntøy er meget behagelig når det er storm åplasker ned! ikke i slikt tynt regnstoff men jeg føler meg at jeg har det trygt å gått i regntøy fra topp til tå å helst i sikkelig tykkt regntøy å siden jeg ikke eier varme klær så kan jeg gjærne ha på meg 3 bukser å jakker utenpå hværandre for varmen sin del! Jeg synes at alle disse tingene er sykelige tanker for når jeg er på speed så snakker jeg veldig åpent om mine prob. som om det er en annen person. siden alle disse tingene ønsker jeg å få gjort noe med, og siden jeg ikke får til noe? så lurer jeg på om det finnes noe sted som kan holde meg mot min vilje i 4uker ved å da minde meg på med det å pusse tennene 2 ganger om dagen, dusje en gang om dagen(til at jeg føler meg vell igjen å gjøre det. jeg ønsker å få rutinen brent fast i skallen! så spise ordentlig mat regelmessig.Blir det til at jeg må bruke bleier så vil jeg gjøre det hvis jeg må, for frivelig vil jeg ikke!kan ikke forestille meg at jeg bruker det.Men nå som jeg har vendt meg til å sove med regntøy på meg.har prøv å sove uten, det gikk ikke.så ber jeg om slikt. så ønsker jeg å slappe litt av å komme meg vekk fra hværdagen. og dette må jeg gjøre for konsekvensene blir at dem kan surre meg fast om jeg ikke vil være, og hvis jeg ikke går i dusjen så kan tvangsvaske meg. jeg vil ha alle de elementære tingene som er en selvfølge at man skal gjøre, lært på nytt på en måte! jeg vet at det vil være kjipt i starten men jeg vet at jeg har bare godt av det! siden jeg har lyst til å finne meg en dame! hybelen min er 8kvadrat. ser ut som bombe nedslag. greier ikke å rydde helt ferdig+ at det er så fult at jeg har aldri fått vasket gulvet.familien er det bare hyl å skrik! jeg tenker hele tiden på at jeg skulle ønske jeg var død,å prøvd noen ganger men vær gang er det en grunn å la være!jeg er sliten av å prøve å bli noe med disse prob. så jeg ønsker å legges inn på syke huset på tvang!!!får jeg vil legge mitt liv i de sine hender i 4 uker!jeg vil eneste be om nosinan for jeg får ikke annet!!så vil jeg bare be om å få legge meg til å sove!og jeg vil si at jeg kommer ikke til å røre meg vekk fra senga i minst 2 dager så da får de bruke gummi sengesett,å må putte på meg bleie,å gummibukse.så kan de bare gjøre det får jeg driter imeg selv å hva som vil skje meg!Jeg ønker å bli tatt vare på,og ha det trygt å godt,+ slippe å ha noen som helst ansvar. om jeg er nødt til å pisse i buksa med vilje så la det skje for at jeg vil få det til! for hvis ikke så vet ikke om jeg orker mere? ER dette grunnlag til å få slik hjelp???? jeg vet at jeg vil helt sikkert ombestemme meg! så til mitt eget beste så håper jeg at når det skjer så er jeg innenfor døra! Jeg håper du har greid å danne deg et bilde av meg ut av det jeg har skrevet. Jeg skulle ha skrevet en hel masse til men deg blir for mye, og håper at du skjønte hva jeg har srevet i all kaosen??har spist nesten 60parasett å 20 ibux for hodepine å tannværk jeg ønsker råd? Jeg vil ha disse tingene bak meg for å komme meg videre i livet 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249008-forvirra/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jesus elsker deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249008-forvirra/#findComment-1955186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beib Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jesus elsker deg. jesus elsker deg? hva faen er det poenget med og si det her i denne sammenhengen? her ser vi en ung mann med store rusproblemer og en dårlig psyke som trenger og ønsker hjelp. til du som startet denne tråden anbefaler jeg at du legger dette på bordet på neste ansvarsgruppemøte.print det du skrev her og sleng det på bordet til de. de har plikt til og hjelpe deg,få deg inn ett sted. om det er lenge til neste møte så anbefaler jeg deg til og kontakte en av dine kontaktpersoner og få de til og få legen din til og legge dg inn på tvang så fort som mulig. du er en ung mann og har store deler av livet ditt foran deg,grip tak i livet ditt og be om hjelp nå.si du er til fare for deg selv må du si for at de skal ta deg alvorlig,om du føler de viker unna for sitt ansvar. selvfølgelig vil enkelte ting være pinlig og få ut,men det må ut for at du skal få den hjelpen du trenger. ønsker deg masse lykke til og håper og høre hvordan det går med deg videre. klem fra beib 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249008-forvirra/#findComment-1955289 Del på andre sider Flere delingsvalg…
rose23 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Du har virkelig havnet så langt ned så det omtrent går ann å komme. Du skulle absolutt hvert tvangsinnlagt på en strengt bevoktet institusjon, men det finnst vel ikke så mange slike her i landet. Det som er så sykt er at når folk viser at de har et problem ved å ruse seg på en institusjon, så ender det som regel med utkastelse. Du må få brutt denne vonde sirkelen. At du tisser deg ut, har sikkert med at du har ødelagt evnen til å holde deg kanskje.... Dette må du fortelle en lege. absolutt ikke noe å hvere flau over, men jeg kan godt forstå at det er ydmykendes å tisse seg ut foran andre. Kanskje skal det ikke så mye til for å få ordnet opp i dette? Du vet godt selv at skal du få det bedre må du blir rusfri. Hva med å sette en dato på kalenderen og bestemme deg selv for at fra den datoen skal du holde deg rusfri i tolv uker? Om du så ligger å hyler av smerte og kramper så skal du holde ut. Greier du det vil livet se annerledes ut og den verste giften vil være ute av kroppen din. Ønsker deg alt godt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249008-forvirra/#findComment-1955593 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.