Gå til innhold

Vil jeg ha et sosialt liv?

Anbefalte innlegg

Gjest SabraCadabra

Alle vil vel ha et sosialt liv, kunne sikkert en psykolog svart - en som riktignok ikke kjente meg godt nok. For det er ikke så lett. Føler en motstandskraft mot å oppsøke mennesker, ta kontakt og planlegge å gjøre ting med de...

Men så kjeder jeg meg utrolig alene og, uten noe å gjøre... noe jeg har lyst til å gjøre, vel å merke... føler meg deprimert av denne ensomheten...

Hva er det jeg vil, egentlig? Forstår ikke hva jeg vil... hvorfor jeg er sånn...

Dette er ikke bare en liten filleting, men faktisk et stort problem for meg, da jeg ikke klarer å leve uten støtte fra familien... har ikke noe angst for å være med de, nemlig... bare pittelitt. Og jeg kan ikke være avhengig av de, for jeg er nødt til å flytte når jeg er ferdig med studiene, for å få meg jobb, og da kan ikke de følge med.

Aner ikke hva jeg skal gjøre... kunne jo alltids ta meg en jobb der jeg ikke trenger utdannelse på hjemstedet, men det er ingen løsning, for familien får sikkert nok av meg, de er der ikke for evig, og desutten så har jeg tatt utdannelse fordi jeg vil ha en interessant jobb.

Jeg prøver å jobbe med det, men det blir bare til at jeg faller tilbake... jeg tror ikke jeg er skapt til å være trygg på andre mennesker jeg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249068-vil-jeg-ha-et-sosialt-liv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt likt her, vet ikke helt om det er for meg. Men har bestemt meg at hvis jeg får sjansen igjen; og ha god kontakt med andre, så skal jeg prøve. Bare for og finne ut åssen det er.

Vært lang tid alene nå, det har ikke gått så bra ;) Blitt veeeldig kjedelig, og ensomt.

Virker jo ut som om "alle andre" har det fint sammen, så da skal det vel fungere for oss også ;)

Gjest melmøll

Nei, dette er ikke en filleting. Det styrer jo mye av livet ditt. Har du alltid følt det slik, eller har det plutselig blitt sånn?

For å svare på ditt spørsmål så tror jeg at du vil ha et sosialt liv. Du ønsker vel å føle deg avslappet og bra sammen med andre ellerhva? Problemet er bare hvordan. Sånn opplever jeg det hvertfall. Kan egentlig ikke se at det skal komme til å forandre seg, har alltid hatt det sånn. Hva med deg?

Gjest SabraCadabra

Nei, dette er ikke en filleting. Det styrer jo mye av livet ditt. Har du alltid følt det slik, eller har det plutselig blitt sånn?

For å svare på ditt spørsmål så tror jeg at du vil ha et sosialt liv. Du ønsker vel å føle deg avslappet og bra sammen med andre ellerhva? Problemet er bare hvordan. Sånn opplever jeg det hvertfall. Kan egentlig ikke se at det skal komme til å forandre seg, har alltid hatt det sånn. Hva med deg?

Nei, tror heller ikke det kommer til å forandre seg.

Er vel bare å prøve å venne seg til at det er sånn :(

Kanskje det er da man får det bedre.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...