justme23 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hei! Er ei jente på 23år,har ett barn på 2.5år. For ett år siden så ble jeg sammen med verdens snilleste mann på 30 år.I det siste halvåret har han begynt å vise sjalusi,og det har blitt verre... Jeg er deprimert,og han lover og lover at han ikke skal tvile på meg. Jeg har aldri gjort han noe galt,eller gitt han grunn for å være sjalu.Han syns også det er vanskelig at jeg har kontakt med barnefaren,som jeg bare har kontakt med når det gjelder sønnen min.Han starter alltid en diskusjon hvis jeg skal ut,han sjekker ofte hva jeg gjør,og hvem jeg er sammen med.Vi bor forresten 10 mil fra hverandre.Han ringer meg om natten,tviler på hva jeg gjør,og er nesten sikker på at jeg har noen hos meg,som jeg absolutt ikke har!Han ringte meg istad og sa: Sitter du på badet nå?jeg svarer nei,jeg ligger i senga... Å,sier han...stemmen din hørtes så annerledes ut enn det den har gjort i samme rom tidligere.Han ba meg rasle med dyna,snakke i tlf under duna,og banke på tven...fordi jeg sa jeg lå å så på tv,som jeg da gjorde...vi sa natta og la på.. 10min etterpå ringer han opp igjen "bare for å si at han var glad i meg".Jeg skjønner selv at dette ikke er normalt!Jeg trenger råd,og han nekter å skaffe hjelp.Han er mye deprimert,mye lei av alt,og sagt fler ganger at han vil ta livet sitt..jeg elsker denne gutten,men syns dette har gått alt for langt!! Jeg blir helt ødelagt inni meg,og aner ikke råd!Dette som jeg har fortalt nå er bare en liten bit! Han mistenker meg hver dag for å gjøre noe galt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249125-sykelig-sjalu/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Dette kommer nok ikke til å gå bra. Sannsynligvis vil det bare bli verre. En kjæreste som dessuten ikke forstår at du må ha en formell og korrekt kontakt med barnets far, skal du vokte deg vel for. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249125-sykelig-sjalu/#findComment-1956028 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.