Gå til innhold

Hei alle sammen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært så mye her i det siste jeg .

For tiden går det bra,

står ganske støtt på mine egne ben og det uten medisiner.

OG ja jeg setter pris på det.

Min erfaring med Cipralex er at for min del virket den men jeg hadde ingen matlyst og kronisk kvalme så det var jo både og.

Har begynt å spise igjen etter å ha gått mye ned i vekt,en vektreduksjon jeg ikke trengte så jeg ser lysere på livet nå.

Hender at angsten sniker seg innpå men ikke like sterk som før og ikke så ofte.

Mitt ønske er at dere alle skal få det bedre og kjenne på hvordan det er å ha det bra.

Er vel viktig å si at noen ganger må man ha medisiner og medisin virker jo forskjellig fra person til person.

stor klem.

Skrevet

Så godt å høre mbo! Godt når folk blir borte herfra fordi det går bedre, enda bedre når du titter inn for å si det! Ønsker deg masse bedre tider fremover! :)

Skrevet

Hei mbo! Fint å "se" deg igjen! :-)

Godt at det nå går bedre med deg! :-)

Klem fra

Gjest Mechilah
Skrevet

Hei snille du.

Du har alltid så varme og gode ord :)

Fint å lese at du har det bra.

Jeg tror det begynner å "løsne" for meg også,med medisiner,det er roligere inni meg,det er godt.

God klem til en varm person :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...