Gjest sliten og fortvilet Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Sannsynligvis har min samboer og jeg klart å ødelegge sex-livet vårt ved at jeg/han har presset meg til sex i en periode hvor sexlysten var fraværende. Jeg har store problemer med å legge dette bak meg og føler meg nok utsatt for et slags "overgrep" (selv om det ikke reelt sett var det som skjedde). Jeg har alltid hatt problemer med å sette grenser. I kombinasjon med at min samboer ikke taklet avvisning/en sexfri periode så hadde vi altså sex mot min vilje. Finnes det håp for oss? Er redd for at jeg ikke skal klare å blokke ut disse assosiasjonene/følelsene som har preget meg nå i mange år. Føler det nærmest som at jeg skal ha sex med min overgriper. Høres dette helt sykt ut? Eller er min reaksjon logisk på noe vis? Situasjonen er ekstra vond fordi jeg tidligere hadde et godt og naturlig forhold til sex. Nå føler jeg det veldig vanskelig å dele dette sammen med samboeren min. Sliter veldig med at jeg er blitt en slik "potetsekk" i sengen som alle snakker om... Det er jo ikke slik jeg egentlig er! Hjelp, hva skal jeg gjøre?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249149-sex-problemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.