Gå til innhold

Psykopater -NHD

Anbefalte innlegg

Jeg arbeider med en jeg definerer som en psykopat.

Sjarmør på den ene siden, djevel på en annen side.

Jeg anmeldte han for forsøk på voldtekt med doping.. Og når det ikke er andre tilstede gir han uttrykk for å være ekstremt aggressiv på meg. Jeg vet at personen hater meg.Men jeg vet ikke om han er i stand til å gjøre noe mer mot meg, om han tør, om han får andre til å skade meg. Eller om han rett og slett ikke gidder å hevne seg på meg.

Jeg har sørget for å gjøre det kjennt, det han har gjort mot meg, for å advare omgivelsene mot han. Jeg tror såvidt det har begynnt å sige innover han at alle vet.

Skal man si at denne fyren er en psykopat må man også bevise det. Slikt er vel vanskelig å bevise. Men for min egen del har det gått et lys opp for meg hvordan fyren opererer, og hvem han er. Jeg vet hvem han er, og hvor djevelsk han er. Hans stilling gjør at han har høy troverdighet blant folk.Denne stillingen misbrukte han, og han lekte med livet mitt.Muligens kunne jeg dødd av det han gjorde mot meg, hvis jeg hadde hatt uflaks.

Jeg vet ikke om fyren er psykopat.Jeg vet han lyger og manipulerer omgivelsene. At han lyger for å oppnå ting. At han smisker med folk for at alle skal se hvor hyggelig han er f.eks..

Fyren forsøker å late som om vi har et greitt forhold når det er andre tilstede. Han er rolig når han snakker med meg, når andre hører på.

Jeg vetikke om jeg skyter høyt over mål hvis jeg sier at han er psykopat.

Men om han er det, så lurer jeg på hvilke reaksjonsmønstre som er vanlige hos slike idioter når de blir avslørt som djævel ?

Kan jeg forvente at han vil forsøke å drepe meg eller skade meg på en annen måte, eller få andre til å gjøre det ?

Jeg var smart nok til å avsløre alt han har gjort, at han planla det han gjorde mot meg. Det hadde han sansynligvis aldri forventet.

Min sak mot han var såpass sterk at han når han har lest den vet at jeg skjønner hele sammenhengen, og vet hvor ond han er.

Jeg regner med at dette er en person som har drept uskyldige mennesker, pga bransjen han jobber i. Men jeg kan bare ikke bevise det. Det er ren logikk fra min side. Fordi jeg ser hvor uforsvarlig han er. Men jeg kan ikke bevise det heller eller ta han i noe, for å få han sparket.Og vi som ser og forstår greier sansynligvis ikke å nå frem med noe for å få fratatt han lisensen.

Min frihet og trygghet har blitt fratatt meg. Jeg er på vakt og vet ikke når neste angrep fra han kommer, og hva det innebærer.. Jeg går ut fra at han ikke hatet meg fra utgangspunktet, og han forsøkte nok ikke å voldta for å skade meg. Han ville nok bare ha sex (han er impotent)

Men.. NHD, tror du jeg har grunn til å frykte denne personen ?

Jeg aner ikke hvor farlig han er liksom. Og høy sexdrift er liksom ikke ensbetydende med ondskap..

Hmm.. trenger bare noen kloke ord fra deg nhd. Hvis du tør å uttale deg på et generellt grunnlag..

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249170-psykopater-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier ingenting om hva denne personen har gjort mot deg.

Ikke sier du heller noe om hvilken stilling denne personen har, som gjør det mulig for ham å skade andre....

Dette høres jo helt vilt ut....

Og det må være helt umulig for noen her inne å tro noe som helst i denne saken. Vi vet jo ingen ting.

Jeg er ikke NHD, men forstår ikke hvordan noen kan si noe på generelt grunnlag og vite så lite.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249170-psykopater-nhd/#findComment-1956857
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...