dolores83 Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Lettvint og pysete å bestemme seg på forhånd? Da handler det nok mest om å være redd smerte tror jeg - ingen god følelse i seg selv det. At jeg allerede nå ikke har noen motforestillinger mot epidural syns jeg ikke er pysete i det hele tatt, men en naturlig del av det å forberede seg. Epidural som nedtur må da være mye dummere. Jeg ser ikke på fødselen som noe jeg må være flink til, men noe jeg skal takle på best mulig måte for både meg, barnet og barnefar. Jeg blir ikke akkurat skuffet om jeg ikke får epidural eller ikke føler jeg trenger det. "Jeg ser ikke på fødselen som noe jeg må være flink til, men noe jeg skal takle på best mulig måte for både meg, barnet og barnefar." Det syns jeg var veldig godt sagt. Jeg ser ikke poenget med å lide seg gjennom noe når det finnes gode hjelpemidler. Da vil jeg heller være "pyse" når den dagen en gang kommer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/249188-epidural-farlig/page/4/#findComment-1960342 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.