Gå til innhold

Epidural farlig?


frik

Anbefalte innlegg

Lettvint og pysete å bestemme seg på forhånd?

Da handler det nok mest om å være redd smerte tror jeg - ingen god følelse i seg selv det.

At jeg allerede nå ikke har noen motforestillinger mot epidural syns jeg ikke er pysete i det hele tatt, men en naturlig del av det å forberede seg. Epidural som nedtur må da være mye dummere. Jeg ser ikke på fødselen som noe jeg må være flink til, men noe jeg skal takle på best mulig måte for både meg, barnet og barnefar.

Jeg blir ikke akkurat skuffet om jeg ikke får epidural eller ikke føler jeg trenger det.

"Jeg ser ikke på fødselen som noe jeg må være flink til, men noe jeg skal takle på best mulig måte for både meg, barnet og barnefar."

Det syns jeg var veldig godt sagt. Jeg ser ikke poenget med å lide seg gjennom noe når det finnes gode hjelpemidler. Da vil jeg heller være "pyse" når den dagen en gang kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • smekka

    12

  • cecily

    11

  • filiokus81

    4

  • Dorthe

    2

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...