Gå til innhold

Har noen peiling på hva legen kan gjøre.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det er vanskelig. Håper du finner en jobb du trives med, det vil gjøre deg godt. Lykke til! :o)

Ja det er veldig viktig for psyken!Og ha noe man trives med! Men hvordan finner man det.. Vet litt hva jeg interesserer meg for meb hvordan klare det.. er det som er spørsmålet.

Gjest melmøll

Ja det er veldig viktig for psyken!Og ha noe man trives med! Men hvordan finner man det.. Vet litt hva jeg interesserer meg for meb hvordan klare det.. er det som er spørsmålet.

nei, det er ikke lett. Jeg er vel ikke akkurat den rette å spørre. Den jobben gjorde meg så glad, og jeg fikk bedre selvtillit. Trodde jeg var ferdig med depresjon og var så glad. Men så begynte jeg å bli mer og mer sliten. Og så kom tunge tanker tilbake igjen. Uff, det er så tungt!!

nei, det er ikke lett. Jeg er vel ikke akkurat den rette å spørre. Den jobben gjorde meg så glad, og jeg fikk bedre selvtillit. Trodde jeg var ferdig med depresjon og var så glad. Men så begynte jeg å bli mer og mer sliten. Og så kom tunge tanker tilbake igjen. Uff, det er så tungt!!

Ja jeg er og kjempe redd for en eventuell ny jobb og hva hvis jeg da blir sykemeldt i den nye jobben etter litt.. vanskelig

Annonse

Gjest melmøll

Ja jeg er og kjempe redd for en eventuell ny jobb og hva hvis jeg da blir sykemeldt i den nye jobben etter litt.. vanskelig

ja, jeg tror man bør være litt ovenpå når man begynner i ny jobb. Det er jo veldig mye nytt, og det er slitsomt i starten.

ja, jeg tror man bør være litt ovenpå når man begynner i ny jobb. Det er jo veldig mye nytt, og det er slitsomt i starten.

Ja... men går det ann å finne drømmejobben ved å vere i praksis gjennom aetat? jeg ringte dem men måtte vere under 20 år for å få praksisplass...

Gjest melmøll

Ja... men går det ann å finne drømmejobben ved å vere i praksis gjennom aetat? jeg ringte dem men måtte vere under 20 år for å få praksisplass...

jeg vet ikke hvordan det der fungerer, men jeg vil tro du kan finne ut ganske fort om du trives med arbeidsoppgavene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...