Gå til innhold

Flere som har det slik?

Anbefalte innlegg

Gjest hva tror dere?

I dag satt jeg å skrev på data på jobb. Plutselig føltes det ut som hjerte stoppet og jeg skvatt til. Det samme har jeg opplevd om natta like før jeg sklir inn i søvnen, de siste ukene. Jeg får en følelse av at jeg slutter å puste eller at hjertet stopper. Så spretter jeg opp eller får rykninger i hele kroppen. Vet ikke om det bare er angst, eller om hjertet mitt er urolig....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/249343-flere-som-har-det-slik/
Del på andre sider

Fortsetter under...

angst kan forårsake uregelmessig hjerte ja. Eller så kan det vere at du har et følsomt hjerte og plaget med hjrteklapp.

Jeg har hatt uregelmessig hjerte siden jeg var 15 år,er nå 22. Så jeg vet hvordan følelsen av at hjertet stopper innimellom er. Det stopper opp og så kommer et ekstra hardt slag. Veldig ubehagelig men ufarlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...